National Repository of Grey Literature 5 records found  Search took 0.01 seconds. 
Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Práce představuje v širším kontextu paradigmata servisně orientované ekonomiky a ukazuje jejich vliv na podnikové a firemní strategie. Pokouší se dát dohromady tradiční modely podnikových a firemních strategií s nově vznikající vědou o službách. Práce ukazuje hlavní myšlenky servisně orientované ekonomiky v porovnání s tradiční produktovou ekonomikou. Jako výsledek srovnání práce poukazuje na potřebu nového přístupu k byznysu, který vychází z aktuálního dění ve světě. Práce přináší sadu doporučení pro formulace podnikových a firemních strategií v servisní ekonomice. V praktické části jsou výsledky demonstrovány a použity pro strategii ve vybrané firmě.
Service Innovation as a Drive for Competitiveness
Kováčová, Petra ; Michelfeit, Stanislav (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Diplomová práce představuje paradigmata servisně orientované ekonomiky z hlediska konkurenceschopnosti firmy. Zaměřuje se na konkurenční výhody, kterých lze dosáhnout nebo podporovat rozvojem služeb. Teoretický základ prezentuje specifika a význam sektoru služeb v současných nejvyspělejších ekonomikách. Jmenuje hlavní konkurenční strategie používané v sektoru služeb a srovnává je se zažitými strategiemi známými z produktově orientované ekonomiky. Práce blíže analyzuje metody rozvoje služeb ve společnosti IBM GSDC Brno v oblasti globalních IT služeb. Pojednává o hlavních problémech spojených s jejich inovací a zároveň naznačuje současné a budoucí trendy v oblasti IT služeb. V praktické návrhové části jsou prezentovány nové přístupy k rozvoji služeb, které by mohly podpořit konkurenceschopnost firmy na globálním trhu služeb.
Service Innovation as a Drive for Competitiveness
Kováčová, Petra ; Michelfeit, Stanislav (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Diplomová práce představuje paradigmata servisně orientované ekonomiky z hlediska konkurenceschopnosti firmy. Zaměřuje se na konkurenční výhody, kterých lze dosáhnout nebo podporovat rozvojem služeb. Teoretický základ prezentuje specifika a význam sektoru služeb v současných nejvyspělejších ekonomikách. Jmenuje hlavní konkurenční strategie používané v sektoru služeb a srovnává je se zažitými strategiemi známými z produktově orientované ekonomiky. Práce blíže analyzuje metody rozvoje služeb ve společnosti IBM GSDC Brno v oblasti globalních IT služeb. Pojednává o hlavních problémech spojených s jejich inovací a zároveň naznačuje současné a budoucí trendy v oblasti IT služeb. V praktické návrhové části jsou prezentovány nové přístupy k rozvoji služeb, které by mohly podpořit konkurenceschopnost firmy na globálním trhu služeb.
Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Práce představuje v širším kontextu paradigmata servisně orientované ekonomiky a ukazuje jejich vliv na podnikové a firemní strategie. Pokouší se dát dohromady tradiční modely podnikových a firemních strategií s nově vznikající vědou o službách. Práce ukazuje hlavní myšlenky servisně orientované ekonomiky v porovnání s tradiční produktovou ekonomikou. Jako výsledek srovnání práce poukazuje na potřebu nového přístupu k byznysu, který vychází z aktuálního dění ve světě. Práce přináší sadu doporučení pro formulace podnikových a firemních strategií v servisní ekonomice. V praktické části jsou výsledky demonstrovány a použity pro strategii ve vybrané firmě.
Services categorization from business and IT perspective
Matas, Radek ; Burkoň, Lukáš (advisor) ; Feuerlicht, Jiří (referee)
With rapid technological progress, the services' share of national GDP is still increasing. The question is, whether the services are properly and sufficiently supported by available information technology instruments. This thesis will be a contribution to the development in the new academic branch called Service Science, Management and Engineering which is concerned with studying of services and it will become a part of this branch. The sence of service categorization is in transparent and organized determination. Some service categorizations in general or in the field of information technology have been made in the past but I will try to add some new perspectives or, where appropriate, to add comments to existing categorizations.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.