National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Robot Programming in Augmented Reality
Sabela, David ; Materna, Zdeněk (referee) ; Kapinus, Michal (advisor)
The aim of this master's thesis was to develop an application, which would allow its users to program robotic actions with the help the augmented reality. The application is of demonstrative character and is made with the goal of intuitive handling and good integration of the augmented reality. This experimental application enables users to design a program for a robot using visual instructions, conditions and links and to test it by visualizing the passage through the program. The application is implemented with the use of Unity3D and the AR Foundation technology. The result was tested by a group of volunteers, whose feedback can be considered generally positive.
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (referee) ; Herout, Adam (advisor)
Tato práce se zaměřuje na technologii Cave Automatic Virtual Environment a konkrétně pak na využití principů rozšířené reality v tomto prostředí. Dává si za cíl odpovědět na otázku, zdali je možné použít v prostředí CAVE existující frameworky pro rozšířenou realitu, konkrétně ty, pracující na platformě iOS. Hlavní důraz je kladen na rozpoznávání markerů v tomto prostředí a na zvýšení přesnosti jejich rozpoznání. Práce odpovídá na množství otázek z této oblasti, jako jaké markery je vhodné použít, jaké jsou omezení a největší obtíže. Výstupem je demonstrační aplikace, pracující na platformě iOS, která v je prostředí CAVE otestovaná a plně použitelná. Tato aplikace by měla vylepšit uživatelský vjem z prostředí CAVE tím, že mu poskytne dodatečné informace a také základní možnosti interakce se zobrazenými objekty.
Robot Programming in Augmented Reality
Sabela, David ; Materna, Zdeněk (referee) ; Kapinus, Michal (advisor)
The aim of this master's thesis was to develop an application, which would allow its users to program robotic actions with the help the augmented reality. The application is of demonstrative character and is made with the goal of intuitive handling and good integration of the augmented reality. This experimental application enables users to design a program for a robot using visual instructions, conditions and links and to test it by visualizing the passage through the program. The application is implemented with the use of Unity3D and the AR Foundation technology. The result was tested by a group of volunteers, whose feedback can be considered generally positive.
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (referee) ; Herout, Adam (advisor)
Tato práce se zaměřuje na technologii Cave Automatic Virtual Environment a konkrétně pak na využití principů rozšířené reality v tomto prostředí. Dává si za cíl odpovědět na otázku, zdali je možné použít v prostředí CAVE existující frameworky pro rozšířenou realitu, konkrétně ty, pracující na platformě iOS. Hlavní důraz je kladen na rozpoznávání markerů v tomto prostředí a na zvýšení přesnosti jejich rozpoznání. Práce odpovídá na množství otázek z této oblasti, jako jaké markery je vhodné použít, jaké jsou omezení a největší obtíže. Výstupem je demonstrační aplikace, pracující na platformě iOS, která v je prostředí CAVE otestovaná a plně použitelná. Tato aplikace by měla vylepšit uživatelský vjem z prostředí CAVE tím, že mu poskytne dodatečné informace a také základní možnosti interakce se zobrazenými objekty.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.