National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Influence of Product Demonstration to the Preferences of the Selected Customer Segment
HAVELEC, David
The presentation examines influence of product demonstration of computer software Microsoft Windows 8.1 and hardware Lenovo Yoga and Nokia Lumia to the preferences of university students in buying new computers, tablets and smartphones. The research was realized in cooperation with companies Microsoft and Lenovo. During research there were 400 respondents. The aim of this thesis is to show, how proper product demonstration can change opinion of potential customers.
Internationalization of Chinese companies
Jelínková, Romana ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Šípková, Martina (referee)
Tato práce se zabývá studiem expanze čínských firem do zahraničí. Po nastínění všeobecných podmínek v Číně popisuje konkrétní důvody, které vedou čínské firmy ke vstupu na zahraniční trhy. Udává hlavní metody expanze a zamýšlí se nad specifickými výhodami a nevýhodami, které čínské firmy mají. Nakonec ukazuje expanzi na příkladu několika reálných firem.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.