National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Generating Animations with Neural Networks
Dráber, Filip ; Kohút, Jan (referee) ; Hradiš, Michal (advisor)
Ačkoli je snímání pohybu už tak nástrojem, který má animátorům pomoci zjednodušit ty nejsložitější aspekty tvorby realistických animací, spousta námahy je stále ukrytá v anotování a strukturalizaci těchto dat. Tento problém řeším návrhem neuronové sítě, která může být natrénována na datovém souboru nasnímaného pohybu tak, aby reprodukovala lidský pohyb, který je vizualizován v aplikaci, které umožňuje uživateli tento pohyb ovládat. Také experimentuji s různými metodami trénování autoregresivního modelu, a na základě toho určuji, která metoda nejlépe vyvažuje dobu trénování a výkon. Dalším postřehem je, jak přidání ovládacích hodnot do vlastností generovaných snímků ovlivňuje použití rekurentních neuronových sítí pro tento úkol.
Motion Capture of Human Figure in 3D Space
Lupínek, Dalibor ; Krupa, Kamil (referee) ; Drahanský, Martin (advisor)
This paper deals with techniques for acquiring data for character animation driven from video. Among other, it also presents several Motion Capture systems and animation data formats BVH and CSM. It also contains an example application demonstrating attained accomplishments. These are reviewed and there is instituted a course of future proceeding.
Generating Animations with Neural Networks
Dráber, Filip ; Kohút, Jan (referee) ; Hradiš, Michal (advisor)
Ačkoli je snímání pohybu už tak nástrojem, který má animátorům pomoci zjednodušit ty nejsložitější aspekty tvorby realistických animací, spousta námahy je stále ukrytá v anotování a strukturalizaci těchto dat. Tento problém řeším návrhem neuronové sítě, která může být natrénována na datovém souboru nasnímaného pohybu tak, aby reprodukovala lidský pohyb, který je vizualizován v aplikaci, které umožňuje uživateli tento pohyb ovládat. Také experimentuji s různými metodami trénování autoregresivního modelu, a na základě toho určuji, která metoda nejlépe vyvažuje dobu trénování a výkon. Dalším postřehem je, jak přidání ovládacích hodnot do vlastností generovaných snímků ovlivňuje použití rekurentních neuronových sítí pro tento úkol.
Motion Capture of Human Figure in 3D Space
Lupínek, Dalibor ; Krupa, Kamil (referee) ; Drahanský, Martin (advisor)
This paper deals with techniques for acquiring data for character animation driven from video. Among other, it also presents several Motion Capture systems and animation data formats BVH and CSM. It also contains an example application demonstrating attained accomplishments. These are reviewed and there is instituted a course of future proceeding.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.