National Repository of Grey Literature 10 records found  Search took 0.00 seconds. 
Algorithm for Reduction of Force Fight on Airplane Control Surface
Szásziová, Lenka ; Klusáček, Ondřej (referee) ; Tomáš, Jan (advisor)
Digitální Fly-by-Wire systém je novým přístupem k řídícímu systému letadla, na jehož základě firma Honeywell - HTS CZ začala výzkumný projekt s názvem “Next Generation Distributed Fly-by-Wire System” a tato práce je jeho součástí. Řídící plochy letadla jsou řízeny dvěma nebo třemi elektrohydraulickými (či elektrickými) servy a každé servo je ovládáno nezávislou řídící jednotkou. Díky provozním tolerancím systému a drobným odchylkám vstupních dat v řídících jednotkách, dostává každé servo mírně odlišné povely a rozdíl v poloze serv vede k namáhání řídící plochy i k namáhání serv. Hlavním cílem této práce je navrhnout algoritmus, který bude eliminovat rozdíly mezi polohami jednotlivých serv, a tudíž sníží sílu, která namáhá řídící plochu, na přípustnou mez. Implementace řídícího systému letadla byla do detailu analyzována a algoritmus redukce síly na kontrolní ploše letadla byl navržen a implementován v prostředí Simulink. Iterační kriteriální ladící metoda byla vyvinuta a za účelem co nejlepšího nastavení algoritmu redukce síly. Práce také analyzuje vliv časových zpoždení na sběrnici na kvalitu algoritmu redukce síly.
Analysis of Data Flow in the Fly-by-Wire System
Kubínová, Zuzana ; Tomáš, Jan (referee) ; Matoušek, Radomil (advisor)
Software implementovaný v rámci Fly-by-Wire systému firmy Honeywell je složen z mnoha modelů implementovaných v systému Simulink. Tato práce se zabývá hledáním přímých a nepřímých spojitostí mezi jednotlivými signály v systému těchto modelů. Jako vhodný aparát je zvolena teorie grafů. Na základě modelů jsou vygenerovány grafy a úloha nalézt spojitost mezi signály je převedena na úlohu nalézt cestu mezi dvěma vrcholy grafu. Známé algoritmy k vyhledávání cest v grafech určují délku nebo váhu nalezené cesty. Pro tuto aplikaci je ale potřeba rozlišovat cesty primární a sekundární bez ohledu na jejich délku. Proto jsou tyto známé algoritmy upraveny.
The Mapping Survey of the locality "Schreberovy zahrádky" in Brno
Tomáš, Jan ; Vondrák, Jiří (referee) ; Kuruc, Michal (advisor)
The Bachelor thesis consists of geodetic survey of locality “Schreberovy zahrádky” park situated in Brno – Černá pole including the technical map drawing. The purpose of conducted survey is to design areas for practical exercising of particular geodesy tasks, which are taught at Faculty of Civil engineering of Brno University of Technology in civil engineering fields of study. The first part of thesis is aimed on description of surveyed locality, types of thematic map and legal enactments for evaluation of land-survey results. The description of description of technical map surveying, office work and process of design of geodesy tasks taught in civil engineering fields of study are contained in next parts of thesis.
Twin Active Side Stick Configuration Model and Pilot-Induced Oscillations Suppression Algorithm
Vadlejch, Filip ; Tomáš, Jan (referee) ; Klusáček, Ondřej (advisor)
Diplomová práce se zabývá představením, popisem a vytvořením modelu postranní řídicí páky pilota s aktivní silovou zpětnou vazbou firmy Honeywell International Inc. v prostředí MATLAB Simulink. Dále pak představením problému pilotem indukovaných oscilací a možnostmi jejich předcházení, detekce a potlačení. Model řídicí páky se silovou zpětnou vazbou je použit pro potlačení detekovaných oscilací v simulaci letounu.
The Mapping Survey of the locality "Schreberovy zahrádky" in Brno
Tomáš, Jan ; Vondrák, Jiří (referee) ; Kuruc, Michal (advisor)
The Bachelor thesis consists of geodetic survey of locality “Schreberovy zahrádky” park situated in Brno – Černá pole including the technical map drawing. The purpose of conducted survey is to design areas for practical exercising of particular geodesy tasks, which are taught at Faculty of Civil engineering of Brno University of Technology in civil engineering fields of study. The first part of thesis is aimed on description of surveyed locality, types of thematic map and legal enactments for evaluation of land-survey results. The description of description of technical map surveying, office work and process of design of geodesy tasks taught in civil engineering fields of study are contained in next parts of thesis.
Twin Active Side Stick Configuration Model and Pilot-Induced Oscillations Suppression Algorithm
Vadlejch, Filip ; Tomáš, Jan (referee) ; Klusáček, Ondřej (advisor)
Diplomová práce se zabývá představením, popisem a vytvořením modelu postranní řídicí páky pilota s aktivní silovou zpětnou vazbou firmy Honeywell International Inc. v prostředí MATLAB Simulink. Dále pak představením problému pilotem indukovaných oscilací a možnostmi jejich předcházení, detekce a potlačení. Model řídicí páky se silovou zpětnou vazbou je použit pro potlačení detekovaných oscilací v simulaci letounu.
Algorithm for Reduction of Force Fight on Airplane Control Surface
Szásziová, Lenka ; Klusáček, Ondřej (referee) ; Tomáš, Jan (advisor)
Digitální Fly-by-Wire systém je novým přístupem k řídícímu systému letadla, na jehož základě firma Honeywell - HTS CZ začala výzkumný projekt s názvem “Next Generation Distributed Fly-by-Wire System” a tato práce je jeho součástí. Řídící plochy letadla jsou řízeny dvěma nebo třemi elektrohydraulickými (či elektrickými) servy a každé servo je ovládáno nezávislou řídící jednotkou. Díky provozním tolerancím systému a drobným odchylkám vstupních dat v řídících jednotkách, dostává každé servo mírně odlišné povely a rozdíl v poloze serv vede k namáhání řídící plochy i k namáhání serv. Hlavním cílem této práce je navrhnout algoritmus, který bude eliminovat rozdíly mezi polohami jednotlivých serv, a tudíž sníží sílu, která namáhá řídící plochu, na přípustnou mez. Implementace řídícího systému letadla byla do detailu analyzována a algoritmus redukce síly na kontrolní ploše letadla byl navržen a implementován v prostředí Simulink. Iterační kriteriální ladící metoda byla vyvinuta a za účelem co nejlepšího nastavení algoritmu redukce síly. Práce také analyzuje vliv časových zpoždení na sběrnici na kvalitu algoritmu redukce síly.
Analysis of Data Flow in the Fly-by-Wire System
Kubínová, Zuzana ; Tomáš, Jan (referee) ; Matoušek, Radomil (advisor)
Software implementovaný v rámci Fly-by-Wire systému firmy Honeywell je složen z mnoha modelů implementovaných v systému Simulink. Tato práce se zabývá hledáním přímých a nepřímých spojitostí mezi jednotlivými signály v systému těchto modelů. Jako vhodný aparát je zvolena teorie grafů. Na základě modelů jsou vygenerovány grafy a úloha nalézt spojitost mezi signály je převedena na úlohu nalézt cestu mezi dvěma vrcholy grafu. Známé algoritmy k vyhledávání cest v grafech určují délku nebo váhu nalezené cesty. Pro tuto aplikaci je ale potřeba rozlišovat cesty primární a sekundární bez ohledu na jejich délku. Proto jsou tyto známé algoritmy upraveny.

See also: similar author names
1 Tomáš, Jakub
1 Tomáš, Jonáš
2 Tomáš, Josef
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.