National Repository of Grey Literature 12 records found  previous11 - 12  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Customer`s Segmentation within the Marketing Strategy in Company
Součková, Michaela ; Bedrnová, Eva (advisor) ; Hamza, Jan (referee)
Práce je zaměřená na segmentaci zákazníků v podniku. V teoretické části vymezuje postavení segmentace v marketingové strategii, zabývá se výhodami, nevýhodami, předpoklady, kritérii a postupem při segmentaci. Zvláštní pozornost je věnována postojům, jakožto jednomu z důležitých a často uplatňovaných kritérií segmentace. Praktická část práce analyzuje trh vymezený pro produkt a na základě analýz stanovuje cílové segmenty zákazníků, jejich potenciál a základní charakteristiky.

National Repository of Grey Literature : 12 records found   previous11 - 12  jump to record:
See also: similar author names
1 SOUČKOVÁ, Marie
7 SOUČKOVÁ, Martina
14 SOUČKOVÁ, Michaela
7 Součková, M.
7 Součková, Magda
9 Součková, Markéta
7 Součková, Martina
2 Součková, Miroslava
3 Součková, Monika
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.