National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Marketing communication with Chinese consumer through internet
Kopl, Martin ; Dušková, Dagmar (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
The diploma describes the mentality of typical Chinese consumer and tries to show pros and cons of marketing communication with him. The thesis also contains many real cases which should illustrate the findings. The main medium for communication we elaborate in this thesis is internet. The internet as a relatively new medium and has a big potential for a new generation of young Chinese consumers, who use internet as their main communication and information tool.
Získávání dat pro multimediální prezentace cestovních kanceláří
Kopl, Martin ; Šubrta, Václav (advisor) ; Pavlíček, Antonín (referee)
Hlavním cílem práce je zhodnotit internetové prezentace vybraných tuzemských cestovních kanceláří zejména z hlediska interaktivity a využívání multimediálních prvků. Navrhnout možná řešení jak získávat potřebná data pro tyto prezentace a jaké úskalí může s sebou toto získávání dat přinášet. Celá práce je rozdělena do tří logických částí. V první části vybíráme metody pro srovnávání webů cestovních kanceláří, cílový segment ke kterému toto srovnávání vztahujeme a konečně provádíme i samotný výběr konkrétních cestovních kanceláří. Druhá část práce se pak věnuje srovnáváním internetových stránek cestovních kanceláří dle kritérií, které jsme si určili v první části práce. Řešením hlavního nedostatku, chybějícími multimediálními a interaktivními prezentacemi, jenž vyplývá z toho srovnávání, se dále zabýváme ve třetí části práce.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.