|
Mezinárodní ekonomická konkurenceschopnost ČR
Audyová, Petra ; Taušer, Josef (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Cílem práce je vedle komplexního ohodnocení postavení ČR v mezinárodním srovnání analýza vlivu kapitálu na mezinárodní ekonomickou konkurenceschopnost České republiky. Kvalita lidského kapitálu je výchozím předpokladem pro přechod České ekonomiky na znalostně založenou. Vliv finančního kapitálu je znázorněn na dopadech přílivu přímých zahraničních investic na českou ekonomiku.
|
|
Mezinárodní strategie plzeňských pivovarů
Švábková, Eva ; Machková, Hana (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Diplomová práce analyzuje mezinárodní strategii značky Pilsner Urquell. Práce sleduje pozici této značky jak na světovém trhu, tak v portfoliu pivních značek SABMiller. V obsahu práce nechybí charakteristika cílového zákazníka či positioningu značky, podrobně je popsána cenová, výrobková i komunikační politika. Marketingová strategie je aplikována na konkrétní trhy. Na závěr práce je provedeno vyhodnocení marketingového výzkumu povědomí o značce Pilsner Urquell v oblasti severní Itálie.
|
| |
| |
| |
|
Řízení nákladů v mezinárodním prostředí prostřednictvím outsourcingu
Štencel, David ; Kostková, Hana (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Práce se zabývá řízením nákladů v mezinárodním prostředí prostřednictvím outsourcingu. První kapitola stručně popisuje historický vývoj outsourcingu. Druhá část práce rozebírá obecně výhody a nevýhody outsourcingu. Třetí část se věnuje outsourcingu z pohledu mezinárodní společnosti a charakterizuje nejčastější teritoria pro offshore outsourcing a jejich možné budoucí perspektivy. Ve čtvrté části práce je doporučen postup přechodu k outsourcingu a celý tento proces je zde rozdělen do několika fází. Pátou kapitolu tvoří praktický příklad outsourcingu velké mezinárodní společnosti.
|
|
Návrh rozvoje channel marketingu ve společnosti ASUS
Brabcová, Petra ; Karlíček, Miroslav (advisor)
Diplomová práce se zabývá channel marketingovou strategií společnosti ASUS, předního výrobce notebooků. Channel marketing se zabývá distribucí produktu od výrobce ke konečnému zákazníkovi, resp. motivací a podporou prodeje distribučních mezičlánků. Na základně podrobné analýzy IT trhu, distribučních kanálů, spotřebitelů a konkurence a na základě analýzy současného systému channel marketingu společnosti ASUS, je připraven nový návrh channel marketingové strategie.
|
|
Analysis of czech medial market
Matějovská, Jana ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Král, Petr (referee)
I deal with analysis of Czech medial market in my work, especially with analysis for needs of PR specialists. The object of my work is description of cooperation between PR specialists and Medias. I made qualitative research. Another aim is to make a list of all Czech Medias.
|
|
The evolution of euro exchange rate from its introduction to present
Hlaváč, Ján ; Taušer, Josef (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Práce ve své první části popisuje evropskou spolupráci a konvergenci v hospodářské a měnové oblasti. Druhá část je zaměřena na převážně deskriptivní hodnocení směnného kurzu eura s americkým dolarem. Vývoj kurzu je komentován na základě různých studií, odborných publikací a agenturních zpráv a pozoruje vliv očekávaného růstu ekonomik USA a Eurozóny a pohyby úrokových sazeb v těchto oblastech na vývoj směnného kurzu.
|
|
Interní komunikace ve Skupině ČSOB
Skálová, Šárka ; Karlíček, Miroslav (advisor)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vnitropodnikové komunikace neboli interní komunikace. Na teoretická východiska navazuje praktická část zabývající se interní komunikací ve Skupině ČSOB. Po zmapování komunikačních toků následují návrhy na možná řešení, která by mohla komunikaci uvnitř Skupiny ČSOB zlepšit.
|