National Repository of Grey Literature 13 records found  previous11 - 13  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Permeability measurements on samples taken in VD Šance
Souček, Kamil ; Georgiovská, Lucie ; Zajícová, Vendula
Krátká zpráva týkající se měření propustnosti na vzorcích odebraných na VD Šance. Zhotoviteli bylo předáno 6 ks odebraných zkušebních válcových vzorků jílových zemin o průměru cca 120mm a výšce cca 100mm. K měření propustnosti, na připravených zájmových zkušebních tělesech byly použity triaxiální propustoměrné komory a propustoměr s pneumatickým tlakovým systémem udržující jak konstantní hydraulický tlakový spád ve zkušebním tělese, tak konstantní plášťový tlak v rtiaxiální komoře v průběhu vlastního měření.
Measurements of stress changes in the rock mass around the exploratory gallery site Skalka using strain gauge studs in 2014
Souček, Kamil ; Nohejl, Zdeněk ; Georgiovská, Lucie ; Zajícová, Vendula ; Rutar, Tomáš ; Šimkovičová, Jarmila
Předmětem zprávy je pokračování sledování a měření změn napětí v horninovém masivu v návaznosti na předchozí měření z let 1997-2013 v okolí průzkumné štoly pomocí tenzometrických svorníků, zabudovaných do stropu a boků průzkumné a přístupové štoly. Měření probíhalo v průběhu roku 2014.
Dílčí zpráva V/2012 k projektu Hodnocení kvality HM a geotechnický průzkum pro záměr vybudování podzemního zásobníku plynu Milasín-Bukov - Výčet prací na projektu a zhodnocení dosažených výsledků za čtvrté čtvrtletí roku 2012
Souček, Kamil ; Koníček, Petr ; Vavro, Martin ; Staš, Lubomír ; Ptáček, Jiří ; Vavro, Leona ; Georgiovská, Lucie ; Waclawik, Petr ; Zajícová, Vendula
Dílčí zpráva VI/2013 k projektu Hodnocení kvality HM a geotechnický průzkum pro záměr vybudování podzemního zásobníku plynu Milasín - Bukov - Výčet prací na projektu a zhodnocení dosažených výsledků za čtvrté čtvrtletí roku 2012.

National Repository of Grey Literature : 13 records found   previous11 - 13  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.