| |
| |
| |
| |
|
Firemní kultura
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Kohlová, Lenka (referee)
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
|
|
Strategic alliances of airline companies
Eretová, Iva ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Turnerová, Lenka (referee)
Diploma thesis "Strategic alliances of airline companies" contains global alliances. The accent is put on Czech Airlines and their joining of alliance SkyTeam. The thesis is divided into for parts containing characteristics of strategic alliances, actual alliance groupment and examination of the entrance of Czech Airlines into SkyTeam.
|
|
Strategy Alliance of the Airline Companies
Veselá, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Turnerová, Lenka (referee)
Rozebrány jednotlivé typy spolupráce leteckých dopravců od historie po současnost. Především zaměření se na globální alianční spolupráci. Uvedeny a detailněji popsány jednotlivé existující či již zaniklé aliance leteckých společností. Společnost ČSA a otázka volby společnosti pro svůj alianční vstup právě aliance SkyTeam. Uvedeny přínosy a náklady členství v alianci Skyteam. Závěrečné vyhodnocení přínosů a nákladů členství ČSA v této alianci.
|
|
Interkulturální management Thajska
Lásková, Kristina ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Abrhám, Josef (referee)
Práce detailně mapuje problematiku mezinárodního obchodního jednání v Thajsku se zaměřením na interkulturální rozdíly mezi Thajskem a Českou republikou. Cílem této práce je vytvořit materiál pro podnikatele, kteří se rozhodují o vstupu na thajský trh, avšak nemají dost informací. V této práci předkládám detailní analýzu Thajska z hledisek ekonomických, ale hlavně interkulturálních, protože ta jsou klíčová.
|
|
Stratégia vstupu vybranej firmy na zahraničný trh
Trejbalová, Katarína ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Cieľom tejto diplomovej práce je analýza jednotlivých možností prieniku firiem na zahraničné trhy a zhodnotenie úspešnosti vstupu spoločnosti T-Mobile Czech Republic a.s. na český trh. Práca sa skladá z dvoch základných častí: I. Teoretická časť, ktorá uvádza prehľad rôznych foriem, ktoré si firma môže zvoliť pri vstupe na zahraničný trh. II. Praktická časť obsahuje situačnú analýzu spoločnosti T-Mobile krátko po jej vstupe na český trh.
|
|
Booking System
Jersák, Jan ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Matějka, Jiří (referee)
Cílem studie je definovat možné směry dalšího vývoje nové aplikace pro potřeby cestovního ruchu, online rezervačního systému Booking System. Tohoto cíle je dosaženo jednak zkoumáním dosavadního vývoje aplikace a zásadních inovací, které přináší, a dále analýzou socioekonomického prostředí a konkurenčních služeb.
|