National Repository of Grey Literature 218 records found  beginprevious209 - 218  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Poskytování aplikací Microsoft Office formou terminálových služeb na
Lávička, Jan ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Šálek, Richard (referee)
V současném ekonomickém prostředí je velmi silný tlak na inovace jednotlivých softwarových výrobců, poskytovatelů služeb v oblasti IT či systémových integrátorů. Předmětem konkurenčního boje se nestává produkt nebo služba jako taková, ale i forma jejího zajištění a obchodní model, který definuje kvalitu a cenu pro zákazníka. V posledních letech zaznamenáváme vzestupnou tendenci výrobců / dodavatelů softwaru nabídnout dodávku software přímo formou služby tzv. Software as a Service neboli on-demand. Primárním cílem této diplomové práce je přispět k rozvoji teoretické základny modelů Software as s Service s hlavním zaměřením na oblast kancelářských aplikací pro segment malých a středně velkých firem.
EXISTUJE KOMPLEXNÍ NÁVOD JAK EFEKTIVNĚ ŘÍDIT PODNIKOVOU INFORMATIKU?
Bastlová, Jitka ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Mikeska, Lukáš (referee)
Hlavním cílem této diplomové práce je prozkoumat jednotlivé obecně uznávané rámce, metodiky a standardy určené pro efektivní řízení podnikové informatiky a na základě tohoto zkoumání zjistit, zda existuje jeden konkrétní návod, který lze použít pro efektivní řízení podnikové informatiky. Součástí práce je vydefinování kritérií pro výběr vhodného rámce, metodik a standardů pro konkrétní oblast podnikové informatiky a jejich praktická aplikace ve společnosti TO2CR. Na základě prostudovaných materiálů týkajících se zvolených rámců, metodik a standardů a legislativní norem jsem zvolila kritéria pro výběr vhodné kombinace pro implementaci. Struktura a obsah práce jednotlivých kapitol je navržena tak, aby čtenář postupně získával informace o IT governance, o obsahu a zaměření norem, standardů, metodik a legislativních rámců a o výběru rámce, metodik či standardů pro konkrétní oblast řízení informační bezpečnosti a uvedení případové studie z praxe. Závěrem práce je zjištění, že v současnosti neexistuje žádný dostatečně komplexní návod pro efektivní řízení podnikové informatiky. Naopak je vhodné využít správnou kombinaci těchto rámců, metodik a norem.
SW nástroje pro řízení provozu IS dle ITIL v DHL
Herceg, Rastislav ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Koller, Filip (referee)
Cílem této práce je popsat řízení provozu IS dle standardů ITIL v datovém centru společnosti DHL ITSC v Praze konkrétně v oddělení Operations Control Center (OCC) a přiblížit softwarové nástroje, které jsou zde k tomuto účelu používány. Tohoto cíle je dosaženo za pomoci studia dostupných zdrojů a autorova osobních zkušeností z práce systémového administrátora v OCC. Přínosem této práce je popis řízení IS v praxi, zejména v oblasti správy CMDB (configuration management database) incident managementu, change managementu, problem managementu a knowledgebase, zhodnocení stávající praxe a nalezení možností jak ji vylepšit.
BUSINESS RULE ENGINES (Systémy řízené pravidly)
Procházka, Jiří ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Bruckner, Tomáš (referee)
Cílem práce je ozřejmit čtenáři problematiku tzv. BUSINESS RULES ENGINES (BRE) neboli Systémů řízených pravidly a pokusit se odpovědět na otázku, proč tento nový způsob přístupu k tvorbě informačních systémů (IS) může efektivněji poskytnout řešení určitých palčivých problémů spojených s IS. Dalším záměrem je představit tzv. UNIVERZÁLNÍHO INFORMAČNÍHO ROBOTA (UIR). Jedná se o systém, který je založen na přístupu BRE a ještě zahrnuje některé unikátní vlastní přístupy. Produkt je vyvíjen českou společností eTrium. Text je systematicky rozdělen na tři části. V první části práce jsou popsány některé současné problémy týkající se IS. Je zde vymezeno, které problémy je možné těmito novými technologiemi řešit a které ne. Druhá část práce představuje Business Ruless Engines. Poslední část je věnována UIR a jeho využití.
Business plan of company Fermata Computing
Roubíček, Tomáš ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Hůrská, Valérie (referee)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro konkrétní podnik. V rámci teoretické části se autor zaměřil na specifika malého a středního podnikání, zvláště na jeho výhody a nevýhody v podmínkách České republiky. Jednou z důležitých částí práce je analýza podnikového okolí, která je nezbytná pro kvalitní sestavení podnikatelského plánu. Praktická část je samotným vypracováním podnikatelského plánu společnosti Fermata Computing., která poskytuje komplexní IT služby v regionu hlavního města Prahy. Hlavním záměrem podniku je expanze v rámci tohoto okresu a vznik a rozvoj nové pobočky v novém regionu v okolí Brna. Právě podnikatelský plán by měl napomoci k získání dodatečných finančních prostředků pro její realizaci.
Portal B2E integration at ŠKODA AUTO A.S.
Hvězdová, Klára ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Venclík, Petr (referee)
Cílem práce je detailní zmapování etapy analýzy projektu integrace portálu B2E ve firmě Škoda Auto a.s. V práci jsou také srovnány postupy uplatňované při projektu s obecnými metodickými návody. Následně jsou obecné návody přizpůsobeny podmínkám projektu běžícího ve velké společnosti s velkým počtem budoucích uživatelů. Hlavním cílem práce však bylo vytvoření sady klíčových pravidel, která zohledňují specifika velkého projektového okolí.
ASP (Application Service Providing) - Spekytování aplikací formou ASPcifika pos
Váňa, Ondřej ; Žídek, Tomáš (advisor) ; Bruckner, Tomáš (referee)
Application Service Providing (ASP) neboli poskytování aplikačních služeb je jedním z nových způsobů distribuce softwaru. Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře se specifiky využití tohoto modelu. Analyzuje ASP z různých úhlů pohledu, snaží se nalézt silné a slabé stránky v jednotlivých oblastech, tj. ekonomické, technologické a obchodně organizační. První část se zabývá strukturou a výší nákladů zákazníka. Další část se zaměřuje na dostupnost a bezpečnost služby, jakož i na vlastnosti samotné aplikace. Poslední kapitola je věnována vztahu poskytovatele a zákazníka včetně jeho řízení pomocí smlouvy o úrovni služby (SLA).
ŘÍZENÍ INFORMATIKY VE VALEO GROUP - ROZDĚLENÍ KOMPETENCÍ
Lisý, Tomáš ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Fencl, Martin (referee)
Text se zabývá řízením informatiky v divizi společnosti Valeo. Hledá nedostatky, které se v poměrně sofistikovaném řízení vyskytují, když je informační systém podle vnitropodnikových principů nasazen do praxe. Využívá pohledu uživatele na IS/ICT a snaží se navrhnout činnosti, které by pomohly zohlednit požadavky uživatelů v divizi. Uživatelský pohled doposud nebyl v provozu informatiky akcentován.
Outsourcing metodology in Konica Minolta ltd.
Trefil, Pavel ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Koutný, Stanislav (referee)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout metodiku poskytování outsourcingu v oblasti tiskových a reprografických služeb z pohledu společnosti, která outsourcing poskytuje. . Navržená metodika reflektuje proces outsourcingu formou projektu. Práce se skládá ze čtyř částí. První část se zabývá obecným vysvětlením pojmu outsourcing, jeho přínosy, výhodami a nevýhodami. Druhá část se věnuje zhodnocení současného stavu outsourcingu tiskových služeb ve firmě Konica Minolta a navržení zlepšení, kterých je možno dosáhnout. Ve třetí části je vypracován návrh metodiky poskytování outsourcingu v Konica Minolta. V poslední, čtvrté části, je pro přiblížení situace na trhu a pro možnost srovnání uvedena nabídka služeb největších konkurentů společnosti.
ITIL and its Possibility of Utilization in the SMB
Matějka, Marek ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Pavelka, Jan (referee)
Práce se zabývá možnostmi využití nejlepších praktik ITIL v prostředí malých a středních podniků (SMB). Hlavním smyslem je pak zhodnocení ITIL z pohledu SMB sektoru a nalezení styčných ploch, které jsou pro tyto firmy aplikovatelné. Jednotlivé kapitoly se pak věnují konkrétním cílům. První obsahová kapitola definuje pojmy a uvádí čtenáře do problematiky. Text se postupně zaměřuje na problematiku malých a středních firem, jejich ekonomické situace a manažerského přístupu. Další část je věnována stručnému popisu knihovny ITIL. Poslední část této kapitoly se zaměřuje na význam vyspělosti procesů pro firmy i ITIL. Druhá kapitola popisuje stav ITSM a IT governance v malých a středních firmách, nastiňuje problémy, kterým tato oblast čelí. Jsou zde také vybrány některé IT procesy, které by mohly být podporovány ITIL. Poslední obsahová kapitola se věnuje popisu vybraných ITIL procesů, způsobu jejich zavedení v SMB firmách a některým omezením. Na konci je okrajově zmíněn software pro podporu ITIL procesů. Největší autorův přínos lze spatřovat ve faktu, že se dané problematice vůbec věnoval. K dané problematice existuje jen velmi málo relevantních zdrojů. Autor ve své práci využívá nejen je, ale i zdroje z oblasti managementu či ekonomiky. Autorovy závěry jsou kromě literatury postaveny i na jeho zkušenostech z praxe.

National Repository of Grey Literature : 218 records found   beginprevious209 - 218  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.