Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

České a francouzské kurikulární dokumenty se zaměřením na matematiku
Novotná, Barbora ; Vondrová, Naďa (oponent) ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce)
Práce představuje podrobnou srovnávací studii českých a francouzských kurikulárních dokumentů. V první části se autorka věnuje mapování širších historických souvislostí ve vyučování matematice v obou zemích, upozorňuje na společné prvky i odlišnosti a zaměřuje se na obecnou charakteristiku aktuálních kurikulárních dokumentů České republiky a Francie. Těžiště práce leží v detailním srovnání kurikulárních dokumentů na základě podrobné analýzy vybraných okruhů problémů. Orientaci v celé práci usnadňuje podrobně vysvětlený a přehledně zpracovaný francouzský školský systém. Sledováním odlišných a shodných tendencí v obou vzdělávacích systémech otevírá autorka prostor zamyšlení nad teoretickými i praktickými otázkami vyučování matematiky na současných školách. Kriticky hodnotí výhody i slabiny obou systémů a využívá detailních poznatků pro formulaci konkrétních návrhů pro zlepšení a doplnění současných českých kurikulárních dokumentů i obecných trendů ve vyučování matematice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.