Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Subjektivně vnímané změny v chování u dětí v předškolním věku
ZÁHOROVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se zabývá změnou chování dětí v předškolním věku od roku 1989, z čehož vyplývá cíl bakalářské práce a to zjistit, zda se změnilo a popřípadě jak, chování dětí v předškolním věku od roku 1989. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem se zaměřila především na historický vývoj předškolního vzdělávání od roku 1989, dále na dítě v předškolním věku, vlivy a sociální faktory, které ovlivňují chování dítěte a v poslední řadě na hodnoty předškolního dítěte. V druhé, tedy v praktické části mé bakalářské práce, byla použita metoda kvalitativního výzkumu. Data byla sesbírána formou rozhovoru za pomocí techniky polořízených rozhovorů, které byly realizovány s pěti komunikačními partnerkami. Jednalo se o učitelky z mateřských škol, které mají více jak pětadvacetiletou praxi v oboru předškolní pedagogiky a které stále učí v mateřských školách. Rozhovory trvaly v rozmezí 30 - 60 minut a probíhaly v prostředí mateřských škol či v prostředí, které si komunikační partnerky samy zvolily. Cílem mé bakalářské práce bylo, především zjistit změny v chování předškolních dětí od roku 1989. V souvislosti s cílem byla stanovena hlavní výzkumná otázka: Jak se změnilo chování dětí v předškolním od roku 1989. Výsledky byly zpracovány metodou kódování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.