Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Product Placement in Music Videos in Respect of Generation Y in the Czech Republic
Novotný, Matěj
Product placement v hudebních klipech se zaměřením na Generaci Y. Brno, 2015. Bakalářská práce. Mendelova Univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Od doby rozmachu internetu se začala rozvíjet nová média a oslovení mladších spotřebitelů tradiční reklamou se stalo obtížným. Proto marketéři potřebovali najít nové způsoby, jak oslovit tyto spotřebitele (Generace Y). Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat doporučení pro vhodnou implementaci product placementu (umístění produktu) do hudebních videoklipů na českém trhu se zaměřením na Generací Y. Vlastní práce využívá metod kvantitativního výzkumu a experimentu s hudebními videoklipy. Kvantitativní výzkum shromáždil údaje od 177 respondentů a experiment od 212 účastníků. Výzkum byl proveden na podzim roku 2015. Výsledky byly zpracovány pomocí statistického programu Statistica v. 12 a praktická doporučení byla definována na základě výsledků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.