Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Importance of body image in marketing communication
Váradyová, Monika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se věnuje problematice body image v kontextu marketingové komunikace se zaměřením na zobrazování ženského těla v reklamách. Cílem diplomové práce je identifikace rozdílů ve vnímání krásy mezi německou a českou, respektive slovenskou kulturou. Teoretická část práce je zaměřená na objasnění problematiky body image včetně historického vývoje. Dále poukazuje na vliv masových médií na tělesné sebepojetí žen. V praktické části se věnuju obsahové analýze vybraného českého a německého periodika a identifikaci rozdílů ve vnímání krásy mezi danými kulturami na základě frekvence výskytu prvků body image. Poslední část obsahuje výstup a vyhodnocení dotazníkového šetření uskutečněného mezi příslušníky obou kultur. Cílem je zjistit rozdíly ve vnímání teto problematiky a v míře ovlivnění médii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.