Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána
Lišková, Marta ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce studuje marketingovou strategii sociálního podniku Mléčný bar Bílá Vrána. Teoretická část této práce představuje proces tvorby, implementace a kontroly marketingové strategie a nabízí definice sociálního podnikání a jeho srovnání s klasickými podniky. Praktická část této práce analyzuje skutečnou strategii Mléčný bar Bílá vrána. Strategie je zde zkoumána a hodnocena. Na základě těchto průzkumů jsou nabídnuty návrhy na zlepšení analyzované marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.