Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značky Palmex na trhu pracích prostředků v ČR
Klepáčová, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Klausová, Lucie (oponent)
Značka patří neodmyslitelně k tržní ekonomice. Je výrazem neopakovatelnosti. Odlišuje produkt od komodity stejně jako od konkurenčního výrobku nebo služby. V současné době musí řešit marketéři problémy spočívající v klesajícím významu značek ze strany spotřebitelů. Spotřebitelé chápou značky jednotlivých výrobců za rovnocenné, domnívají se, že výrobky od různých výrobců v rámci dané kategorie jsou stejně kvalitní a nerozlišují mezi nimi. Jde o tzv. erozi značek. Spotřebitelům musí být nabídnuta určitá přidaná hodnota značky, je nutno vybudovat výraznou konkurenční výhodu a odlišit značku od ostatních tak, aby zaujímala určité specifické místo v myslích spotřebitelů. Měla by být určitým způsobem unikátní a zajímavá. Český trh s pracími prostředky je charakteristický velmi širokou nabídkou. Najdeme zde nejrůznější značky od mnoha výrobců a to jak domácích, tak i zahraničních. Vyznačuje se vysokou fragmentací a zákazník na něm může zakoupit jak výrobky od renomovaných firem s dlouholetou tradicí, tak i neznačkové výrobky a privátní značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.