Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza dějů při spojování dopravních proudů
Mikolášek, Igor ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza chování dopravního proudu v místě spojování dvou jízdních pruhů, kde se předpokládá aplikace pravidla zipu dle zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Pro pozorování a sběr dat byla zvolena ulice Žabovřeská na VMO Brno ve směru od Královopolských tunelů k MÚK Hlinky. Pro sběr dat bylo použito pozorování, ruční měření, radary a další dostupné prostředky. Na základě analýzy změřených dat jsou uvedeny návrhy na zvýšení kapacity dopravního hrdla v době, kdy je vytvořena kolona. Jedno z navržených řešení je otestováno v simulačním programu Aimsun.
Využití teorie her v podmínkách dopravních toků
WAGNER, Pavel
Tato diplomová práce řeší aplikaci teorie her v podmínkách dopravních toků. Doprava je doslova fenoménem dnešní doby. Krom nesporných pozitiv má však narůstající dopravní provoz i svá negativa. Časté dopravní zácpy, zvyšování emisí a implicitní ekonomické ztráty na straně řidičů. Hlavním cílem diplomové práce je analýza využití teorie her v podmínkách dopravních toků. Při současném trendu rostoucí populace a tím spojených problémů s přetíženou dopravou se ukazuje, že je neustále nutné zlepšovat logistiku dopravy a tím zvyšovat plynulost silničního provozu. Tato diplomová práce popisuje jedno z možných řešení - aplikaci teorie her v podmínkách dopravních toků se zaměřením na chování samotných řidičů.
Analýza dějů při spojování dopravních proudů
Mikolášek, Igor ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza chování dopravního proudu v místě spojování dvou jízdních pruhů, kde se předpokládá aplikace pravidla zipu dle zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Pro pozorování a sběr dat byla zvolena ulice Žabovřeská na VMO Brno ve směru od Královopolských tunelů k MÚK Hlinky. Pro sběr dat bylo použito pozorování, ruční měření, radary a další dostupné prostředky. Na základě analýzy změřených dat jsou uvedeny návrhy na zvýšení kapacity dopravního hrdla v době, kdy je vytvořena kolona. Jedno z navržených řešení je otestováno v simulačním programu Aimsun.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.