Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Detekce infiltrace srážkové vody metodou EIS
Lipinský, Vít ; Maleňák,, Jaroslav (oponent) ; Pařílková, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá detekcí infiltrace srážkové vody v zeminách pomocí metody elektrické impedanční spektrometrie. Jejím cílem je posoudit vhodnost této metody a měřicí aparatury pro úlohu infiltrace vody v zeminách.
Posouzení stanovení zhutnitelnosti jemnozrnné zeminy
Grmela, Jan ; Pácha, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl popsat problematiku zhutnitelnosti zemin. Představuje konkrétní zkušební metody zhutnitelnosti, jejich principy a postup provedení. Praktická část je zaměřena na laboratorní zkoušení vzorku jemnozrnné zeminy. Zemina je hutněna různými metodami. Podle výsledků hutnění je dále podrobena laboratornímu zkoušení na okamžitý index únosnosti (IBI) a poměru únosnosti (CBR) po čtyřdenní saturaci ve vodě. Výsledkem práce je posouzení dosažených výsledků a výběr nejpříznivější metody pro jemnozrnný materiál.
Nové možnosti využití druhotných surovin pro obnovu tělesa železničního spodku
Buřičová, Karolína ; Luňáček,, Martin (oponent) ; Drochytka, Rostislav (vedoucí práce)
Práce je věnována novým možnostem využití druhotných surovin a odpadu z kolejového lože s kombinací jak vhodných, tak nevhodných zemin. Cílem diplomové práce je vyvinout nový funkční vzorek vhodný pro obnovu tělesa železničního spodku na bázi druhotných surovin. Teoretická část řeší problematiku využití zemin a druhotných surovin jako podkladních vrstev železničních staveb, dále je zaměřena na možnosti úpravy či vylepšení zemin. Praktická část se zabývá analýzou a výběrem potencionálně vhodných surovin, návrhem nových surovinových směsí obsahující betonový recyklát, odpad z čištění autodomíchávače a odpad z čištění kolejového lože. Dále modifikací navržených směsí fluidním popílkem ze spalování biomasy pro dosažení vyšších pevností. Následně je provedeno jejich experimentální ověření a na základě výsledků je stanovena optimální receptura pro použití do tělesa železničního spodku. Výsledná optimální receptura dosahující základních požadovaných parametrů pro použití do aktivní zóny bez požadavku na mrazuvzdornost a ekologickou nezávadnost, je složena z 30% podílu F4–CS, 4 % portlandského směsného cementu CEM II-B/LL, 3 % vápenného hydrátu, 70 % betonového recyklátu a 10 % fluidního popílku ze spalování biomasy.
Stabilizace podkladních vrstev dopravních staveb pomocí druhotných surovin
Buřičová, Karolína ; Kulísek, Karel (oponent) ; Drochytka, Rostislav (vedoucí práce)
Práce se věnuje tématu využití druhotných surovin, které je v současné době aktuální. Cílem je navržení možného způsobu využití těchto surovin při stabilizaci podkladních vrstev dopravních staveb. Práce hodnotí parametry jednotlivých primárních i druhotných surovin a podává ucelený souhrn poznatků z oblasti stabilizace. Praktická část se věnuje návrhu optimální technologie provádění stabilizace, experimentálně ověřuje vhodnost použitých surovin a následně i navržených směsí.
Nové možnosti využití druhotných surovin pro obnovu tělesa železničního spodku
Buřičová, Karolína ; Luňáček,, Martin (oponent) ; Drochytka, Rostislav (vedoucí práce)
Práce je věnována novým možnostem využití druhotných surovin a odpadu z kolejového lože s kombinací jak vhodných, tak nevhodných zemin. Cílem diplomové práce je vyvinout nový funkční vzorek vhodný pro obnovu tělesa železničního spodku na bázi druhotných surovin. Teoretická část řeší problematiku využití zemin a druhotných surovin jako podkladních vrstev železničních staveb, dále je zaměřena na možnosti úpravy či vylepšení zemin. Praktická část se zabývá analýzou a výběrem potencionálně vhodných surovin, návrhem nových surovinových směsí obsahující betonový recyklát, odpad z čištění autodomíchávače a odpad z čištění kolejového lože. Dále modifikací navržených směsí fluidním popílkem ze spalování biomasy pro dosažení vyšších pevností. Následně je provedeno jejich experimentální ověření a na základě výsledků je stanovena optimální receptura pro použití do tělesa železničního spodku. Výsledná optimální receptura dosahující základních požadovaných parametrů pro použití do aktivní zóny bez požadavku na mrazuvzdornost a ekologickou nezávadnost, je složena z 30% podílu F4–CS, 4 % portlandského směsného cementu CEM II-B/LL, 3 % vápenného hydrátu, 70 % betonového recyklátu a 10 % fluidního popílku ze spalování biomasy.
Stabilizace podkladních vrstev dopravních staveb pomocí druhotných surovin
Buřičová, Karolína ; Kulísek, Karel (oponent) ; Drochytka, Rostislav (vedoucí práce)
Práce se věnuje tématu využití druhotných surovin, které je v současné době aktuální. Cílem je navržení možného způsobu využití těchto surovin při stabilizaci podkladních vrstev dopravních staveb. Práce hodnotí parametry jednotlivých primárních i druhotných surovin a podává ucelený souhrn poznatků z oblasti stabilizace. Praktická část se věnuje návrhu optimální technologie provádění stabilizace, experimentálně ověřuje vhodnost použitých surovin a následně i navržených směsí.
Detekce infiltrace srážkové vody metodou EIS
Lipinský, Vít ; Maleňák,, Jaroslav (oponent) ; Pařílková, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá detekcí infiltrace srážkové vody v zeminách pomocí metody elektrické impedanční spektrometrie. Jejím cílem je posoudit vhodnost této metody a měřicí aparatury pro úlohu infiltrace vody v zeminách.
Posouzení stanovení zhutnitelnosti jemnozrnné zeminy
Grmela, Jan ; Pácha, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl popsat problematiku zhutnitelnosti zemin. Představuje konkrétní zkušební metody zhutnitelnosti, jejich principy a postup provedení. Praktická část je zaměřena na laboratorní zkoušení vzorku jemnozrnné zeminy. Zemina je hutněna různými metodami. Podle výsledků hutnění je dále podrobena laboratornímu zkoušení na okamžitý index únosnosti (IBI) a poměru únosnosti (CBR) po čtyřdenní saturaci ve vodě. Výsledkem práce je posouzení dosažených výsledků a výběr nejpříznivější metody pro jemnozrnný materiál.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.