Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Program Škola podporující zdraví a jeho realizace ve vybraném kraji
FUČÍKOVÁ, Kateřina
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem programu Škola podporující zdraví a jeho realizace ve vybraném kraji. Zaměřila jsem se na základní školy v kraji Vysočina. V teoretické části se zabývám vysvětlením pojmu zdraví a krátkou historií vývoje definice. Ve druhé kapitole se zaměřuji na evropskou zdravotní politiku, která spravuje programy pro podporu zdraví. Dále sleduji fungování politiky zdraví v České republice, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy a Státní zdravotní ústav, které mají podíl na programu Škola podporující zdraví. Ve třetí kapitole se zabývám Školou podporující zdraví, kde vysvětluji důležitost programu a jednotlivé pilíře a zásady, které mají být v tomto programu splněny. Cílem bylo zjistit, jak se jednotlivým školám zapojeným do programu Škola podporující zdraví daří naplňovat jednotlivé pilíře a zásady programu. V praktické části jsem použila kvalitativní výzkum, kde jsem vedla s informanty polostrukturovaný rozhovor. Tyto rozhovory probíhaly přímo na zkoumaných školách. Má práce může být přínosem rodinám a pedagogům, kteří se chtějí dozvědět více o programu Škola podporující zdraví, pro studenty pedagogických nebo zdravotnických oborů, či školám zapojeným do programu Škola podporující zdraví. Tyto výsledky můžeme využít pro porovnání jednotlivých škol, nebo jako námět k realizaci nových metod. Práci lze více rozšířit detailním výzkumem se žáky, partnery spolupracujícími se školou, pedagogy či s rodiči žáků.
Stravovací návyky žáků základních škola na Českobudějovicku
BOROVKOVÁ, Jana
Bakalářská práce se zabývá stravovacími návyky žáků základních škol. Cílem práce je zmapovat stravovací návyky žáků základních škol na Českobudějovicku. Teoretická část je zaměřena na složky výživy a jejich podrobný popis. Dále se zabývá otázkou stravování a pitného režimu. V neposlední řadě se seznamujeme s vybranými programy podpory zdraví, které jsou v České republice pro základní školy dostupné. Praktická část se věnuje samotnému výzkumu. Pomocí dotazníku zkoumá jídelní návyky a postoje žáků. Zajímá se o jejich pravidelné stravování a pitný režim během dne. Dotazník pro vedení školy informuje o programech podpory zdraví, které jsou na školách zavedená.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.