Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jak by moje dítě mělo trávit volný čas? (náhled do představ rodičů dětí předškolního věku)
STRNADOVÁ, Ladislava
Práce představuje různá teoretická pojetí volného času zasazená do historického kontextu. Předkládá přehled realizovaných výzkumů v oblasti způsobu trávení volného času a názorů rodičů na trávení volného času jejich dětí. Řeší společenské determinanty trávení volného času. Dále zahrnuje pohled na volný čas jakožto nástroj pro edukační působení. Výzkum se zaměřuje na rodiče dětí předškolního věku. Zkoumá představy rodičů o ideálním způsobu, jakým by jejich děti měly trávit volný čas. Ptá se po tom, co rodiče považují za volný čas, determinantách trávení volného času, preferovaných a naopak odmítaných způsobech trávení volného času a podle čeho rodiče posuzují vhodnost či nevhodnost volnočasových aktivit.
Analýza potřeb klientů Doléčovacího centra Prevent v Českých Budějovicích
ŠNOKHOUS, Jan
Práce předkládá analýzu potřeb klientů Doléčovacího centra Prevent v Českých Budějovicích (dále jen centra) a zjišťuje jaké potřeby vnímají klienti jako významné. Teoretická část se zabývá potřebami v rámci několika teorií motivace a popisuje práci se závislými, zejména v oblasti terciární prevence. Tato část se zabývá pojmem následná péče, složkami programů následné péče a Doléčovacím centrem Prevent v Českých Budějovicích. V teoretické části je zahrnuto rovněž srovnání základních teorií potřeb a reálných potřeb závislých. Praktická část obsahuje charakteristiku souboru participantů, metodiku sběru materiálu pro analýzy potřeb a vyhodnocení výsledků analýzy, provedené dle zakotvené teorie Strausse a Glasera. Výstupem práce je soubor kategorií, které postihují základní potřeby závislých v průběhu doléčování tak, jak je oni vnímají jako významné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.