Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Employer branding na vybraných sociálních sítích tyrkysové společnosti Applifting
Farářová, Magdaléna ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou tyrkysové společnosti a jejich fungování na základě tohoto principu. Zároveň se v práci také zaobírám tématikou employer brandingu a employee value proposition jako nedílnou součástí fungování společností v dnešním online světě a jako formou propojení nabízených hodnot danou společností. Cílem mé práce je zjistit, zda hodnotová nabídka prezentovaná tyrkysovou společností Applifting na sociálních sítích, a převážně na sociální síti Instagram, hrály podstatnou roli při rozhodování současných zaměstnanců o práci či nikoliv. Aby bylo zajištěno objektivních výsledků, byla výzkumná část, konkrétně dotazníkové šetření, provedena u dvou srovnatelných softwarových společností sídlících v Praze s odlišným způsobem řízení avýsledky mezi sebou porovnány. Díky tomu tak bylo poskytnuto objektivnějšího výsledku ohledně vnímání hodnot aktuálními zaměstnanci těchto společností. Z výsledků bylo zjištěno, že zaměstnanci obou společností vnímají tyto hodnoty srovnatelně, bez ohledu na to, zda se společnost řídí tyrkysovými principy či nikoliv.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.