Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chytrá chalupa
Sýkora, Martin ; Dosoudilová, Monika (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací systému pro chytrý dům. Systém je řízen logickým modulem SIEMENS LOGO!, kterým je zajišťováno hlídání objektu či kontinuální měření teplot. Stav systému je pravidelně logován. Pro předávání informací a ovládání systému bylo vytvořeno webové prostředí.
Databáze pro genealogické modely
Vanka, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Táto práca, ktorá rozširuje projekt DEMoS, pojednáva o riešení problému efektívneho ukladania genealogických modelov do databázy. Pre tento účel sú porovnané rôzne druhy a konkrétne riešenia databázových systémov za účelom nájdenia toho najvhodnejšieho. Po zvolení vhodného riešenia je v systéme vytvorená štruktúra na ukladanie genealogických záznamov. Riešenie kladie dôraz na zníženie redundancie dát oproti pôvodnému systému na ukladanie osôb projektu DEMoS. Práca poskytuje tento systém zabalený do webového užívateľského rozhrania pre praktickú možnosť začlenenia do projektu DEMoS, ako aj pohodlnú prácu s databázovým systémom.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Databáze pro genealogické modely
Vanka, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Táto práca, ktorá rozširuje projekt DEMoS, pojednáva o riešení problému efektívneho ukladania genealogických modelov do databázy. Pre tento účel sú porovnané rôzne druhy a konkrétne riešenia databázových systémov za účelom nájdenia toho najvhodnejšieho. Po zvolení vhodného riešenia je v systéme vytvorená štruktúra na ukladanie genealogických záznamov. Riešenie kladie dôraz na zníženie redundancie dát oproti pôvodnému systému na ukladanie osôb projektu DEMoS. Práca poskytuje tento systém zabalený do webového užívateľského rozhrania pre praktickú možnosť začlenenia do projektu DEMoS, ako aj pohodlnú prácu s databázovým systémom.
Chytrá chalupa
Sýkora, Martin ; Dosoudilová, Monika (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací systému pro chytrý dům. Systém je řízen logickým modulem SIEMENS LOGO!, kterým je zajišťováno hlídání objektu či kontinuální měření teplot. Stav systému je pravidelně logován. Pro předávání informací a ovládání systému bylo vytvořeno webové prostředí.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Nástroje pro návrh webového uživatelského rozhraní pro koncové uživatele
Vadlejch, Petr ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Nekvasil, Marek (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře z široké veřejnosti s nástroji pro návrh a tvorbu webového uživatelského rozhraní bez užití programování. Práce je rozdělena do několika kapitol, které se postupně věnují teoretickému i praktickému popisu vybraných nástrojů dle specifik jejich účelu. Jsou rozlišeny aplikace pro grafický návrh, návrh struktury, návrh prototypu webového uživatelského rozhraní, dále nástroje pro finální tvorbu jako jsou vizuálně založené aplikace WYSIWYG či nástroje kombinující vizuální úpravu a možnost revize kódu. V kategoriích jsou předvedeny vždy tři nástroje a v závěru jsou dle vybraných kritérií hodnoceny. Hodnocení vychází z praktických zkušeností a testování nástrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.