Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webové prezentace obchodních firem na příkladu DEVIDENT s.r.o.
Ivancevscaia, Iulia ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je na příkladu analýzy webu DEVIDENT s.r.o. ukázat, jak by měly společnosti postupovat při tvorbě svých webových prezentací nebo při vylepšování již existujících webových stránek. První kapitola je věnována vysvětlení pojmu internetový marketing a vymezení jeho výhod a nevýhod. Druhá kapitola se zabývá postupem při tvorbě webové prezentace a klíčovými zásadami úspěšného webu. Třetí a čtvrtá kapitoly jsou praktické a věnují se analýze původního webu DEVIDENT s.r.o., navržení vylepšení jednotlivých součástí webové prezentace společnosti a zhodnocení jejích nových webových stránek. Práce obsahuje univerzální doporučení pro firmy, které plánují zřídit webové stránky nebo svoji webovou prezentaci vylepšit.
Obsah a pozice copywritingu v životním cyklu webu
Přikryl, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy, rešerše a syntézy dostupných zdrojů a literatury popsat roli web copywritera z hlediska obsahu, pozicovat copywriting v rámci životního cyklu webu a ověřit účinnost copywritingu na základě jeho aplikace na konkrétní webové stránce. Největším přínosem této práce je kromě přiblížení důležité - ale stále nepříliš doceněné - role web copywritera začlenění web copywritingu do jednotlivých etap životního cyklu vývoje webu. Praktická část práce je přínosná jako názorná ukázka aplikace principů web copywritingu na existující webovou stránku. Diplomová práce je strukturovaná do čtyř kapitol (vyjímaje úvod a závěr). V první kapitole je nastíněna internetová kultura a specifika z ní plynoucí pro oblast web copywritingu. Následně jsou zevrubně popsány zásady a charakteristiky webových textů z hlediska jejich struktury a obsahové konstrukce. Ve druhé kapitole je popsána vazba web copywritingu na rychle rostoucí marketingový nástroj optimalizace pro vyhledávače. Tato kapitola obsahuje také popis obsahové a kvalifikační stránky role SEO resp. web copywritera. Třetí kapitola je věnována začlenění aktivit spadajících pod web copywriting do procesního modelu životního cyklu webu. V poslední kapitole je na praktickém příkladu demonstrována aplikace web copywritingu na web, který je již ve fázi provozu. Klíčová slova: web copywriting, životní cyklus webu, SEO, web copywriter, webový obsah

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.