Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití traktorového dopravního systému s výměnnými nástavbami od výrobce ZDT Nové Veselí v podniku zemědělské prvovýroby
MICHEK, Aleš
V bakalářské práci je vypracovaný přehled dopravního výměnného systému Grand Super od firmy ZDT. Přehled obsahuje různé technické parametry a jejich investiční náklady na pořízení. Práce je zaměřena na využití výměnného dopravního systému Grand Super. K tomuto dopravnímu systému jsou uvedeny jednotlivé technické parametry a rozbor jednotlivých nástaveb (vanová korba, rozmetadlo, cisterna). Dále je práce zaměřena na rozbor investičních a provozních nákladů. V neposlední řadě je v ní představen podnik, ve kterém se systém vyrábí a také podnik zemědělské prvovýroby, kde je tento systém využíván.
Porovnání tridemového dopravního systému ZDT MEGA 33 s návěsem ANNABURGER 33,79 v podniku zemědělské prvovýroby
PIŠL, Stanislav
Pro porovnání v této bakalářské práci jsem si zvolil výrobky od dvou nejvíce zastoupených výrobců zemědělské dopravní techniky, které jsou na prvních místech v žebříčku prodejnosti na českém trhu. Měření a porovnávání bylo prováděno s tridemovými návěsnými výměnnými systémy Annaburger 33.79 a ZDT MEGA 33, které v podnicích zemědělské prvovýroby pracují s korbou a rozmetadlem statkových hnojiv. Data jsou převzata z podniků, které mají velice podobnou charakteristiku, aby bylo porovnání co nejpřínosnější. Práce obsahuje charakteristiky podniků a technická data porovnávaných výměnných systémů, ze kterých je patrné, že nástavby firmy Annaburger dosahují větších objemů, a tedy i vyšší výkonnosti. Z ekonomického hlediska bylo zjištěno, že náklady na přepravení jednoho tunokilometru vychází lépe pro výměnný systém Annaburger. V případě tohoto výměnného systému bylo dosaženo hodnoty 13,14 Kč.tkm-1. Pro výměnný systém ZDT byly stanoveny náklady na jeden tunokilometr na 61 Kč.tkm-1, což je způsobeno předimenzováním strojového parku podniku Zevos s.r.o., Libčeves, které ovšem může mít i své výhody. U nástaveb rozmetadel statkových hnojiv byla zkoumána příčná rovnoměrnost rozhozu hnoje od skotu. Z tohoto hodnocení lépe vyšla nástavba Annaburger, která zajistila rovnoměrnější rozhození hnoje v celé šířce záběru. Pro potřeby moderních farmářů byly porovnávány i kontaktní tlaky na podložku. Z měření bylo zjištěno, že návěs Annaburger 33.79 vybavený nízkotlakými flotačními pneumatikami Michelin CargoXbib 600/55 R26,5 dosahuje až o 28,5 % větší styčné plochy než vůz ZDT MEGA 33 opatřený radiálními pneumatikami Mitas AR-02 560/60 R22,5. Při tomto rozdílů styčných ploch působí návěs ZDT až o 45 kPa vyšším tlakem na podložku.
Využití automobilového dopravního systému s výměnnými nástavbami v podniku zemědělské prvovýroby.
STRUSKA, Martin
Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickým zhodnocením automobilového systému s výměnnými nástavbami a možnostmi jejich využití. Díky své konstrukci může být automobilový systém nosičem několika druhů nástaveb. V tomto případě je zkoumaný nosič nástaveb Tatra 815 AGRO a nástavbami jsou konkrétně korba na sypké materiály, velkoobjemová nástavba a nástavba se základem rozmetadla tuhých hnojiv RU 10, speciálně upravena pro potřeby podniku. Hodnoceny byly provozní a investiční náklady celého dopravního systému, využití a výkonnosti jednotlivých nástaveb, ale také technické parametry. V mé práci jsou také uvedeny informace charakterizující zkoumaný podnik Agraservis s.r.o. Veškeré potřebné informace byly zjištěny pozorováním a zpracováním časového snímku jednotlivých nástaveb, nebo na základě interní podnikové dokumentace, mezi které patří vážní deník, výkazy práce nebo výroční zpráva.
Hodnocení automobilového dopravního systému s výměnnými nástavbami v podniku zemědělské prvovýroby.
KULÍK, Jan
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením automobilového dopravního systému s výměnnými nástavbami v podniku zemědělské prvovýroby a možnostmi jeho využití. Díky své konstrukci může být automobilový dopravní systém nosičem několika druhů nástaveb. V tomto případě zkoumaný dopravní systém ve zvoleném podniku využívá korbu na sypké materiály, cisternu a velkoobjemovou korbu. Jednalo se o nákladní automobil LIAZ 151 s korbou CSAO na sypké materiály, fekální cisternou ACF 041 a velkoobjemovou korbou na přepravu objemných krmiv. Hodnoceny byly zejména provozní a investiční náklady celého dopravního systému, využití a výkonnosti jednotlivých výměnných nástaveb, ale také technické parametry. Dále byl charakterizován podnik zemědělské prvovýroby ZD Trhový Štěpánov a.s.. Informace potřebné pro tuto bakalářskou práci byly zjištěny pozorováním a zpracováním časového snímku jednotlivých nástaveb. Dále byly informace čerpány z vnitropodnikových materiálů, jako jsou například vážní deník, výkazy práce, výroční zpráva podniku a další prameny dat. Z hlediska ekonomických nákladů byly zjištěny náklady na ujetý kilometr 27,91 Kč/km, náklady na převezenou tunu 52,93 Kč/t a náklady na tunokilometr 7,46 Kč/tkm. Celkové provozní náklady činí 702 243,62 Kč. Dalším výsledkem zkoumání byla stanovena spotřeba a roční využití jednotlivých nástaveb. U korby CSAO byla zjištěna spotřeba 0,69 litrů na převezenou tunu a roční využití bylo 98 dní. U fekální cisterny ACF 041 činila spotřeba 29,1 litrů na jeden hektar aplikovaný kejdou. Velkoobjemová nástavba měla spotřebu 0,93 litrů na převezenou tunu a byla využita 34 dní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.