Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití interaktivní tabule ve výuce odborných předmětů na střední škole
MATULJAKOVÁ, Ivana
Bakalářská práce mát teoreticko-empirický charakter. V teoretické části práce jsou analyzovány možnosti využití interaktivní tabule ve vyučování odborných předmětů. Cílem empirické části práce je zjistit, zda učitelé používají interaktivní tabuli při výuce odborného předmětu, jakým způsobem ji využívají (popřípadě, proč ji nevyužívají), dále jaké mají učitelé a žáci zkušenosti s využíváním interaktivní tabule při výuce odborných předmětů a jak hodnotí žáci využití interaktivní tabule v odborném předmětu. Pro výzkumné šetření byla použita metoda rozhovoru s učitelem (příp. dle možností pozorování výuky) a dotazníkové šetření pro žáky středních škol. Výzkumným souborem byli učitelé odborných předmětů na středních školách a žáci středních odborných škol.
Hodnocení žáka učitelem při výuce předmětu Zhotovování stomatologických protéz u vzdělávacího oboru Asistent zubního technika
BAZALOVÁ, Martina
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení. Konkrétně se zaměřuje na hodnocení v prakticky zaměřeném předmětu Zhotovování stomatologických protéz u vzdělávacího oboru Asistent zubního technika. Teoretická část se zaměřuje na problematiku hodnocení obecně. Stručně je charakterizován uvedený vzdělávací obor a u jednotlivých metod a forem hodnocení je více pojednáno o metodách a formách hodnocení využívaných v předmětu Zhotovování stomatologických protéz. Cílem praktické části bylo navrhnout systém hodnocení pro předmět Zhotovování stomatologických protéz, který byl realizován v rámci výuky a ověřen v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.