Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurenční výhoda podniku
Marešová, Anežka ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Jiří , Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem konkurenční výhody podniku PROGRAMM s.r.o. Teoretická část obsahuje základní pojmy jako konkurenční výhoda, konkurenceschopnost, strategie, obecně popisuje analýzu konkurence, situační analýzu, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix i SWOT analýzu. Praktická část je zaměřena na situační analýzu společnosti PROGRAMM s.r.o. zahrnující analýzu vnitřního prostředí, marketingový mix podniku a analýzu vnějšího prostředí. Poté je proveden marketingový výzkum a analýza největšího konkurenta, společnosti KVADOS, a.s. Výsledky jsou vždy shrnuty za pomocí SWOT analýzy a jsou definovány konkurenční výhody firmy PROGRAMM s.r.o. Dále jsou odhaleny slabé stránky podniku a navržena možná řešení se zaměřením na marketing k získání dalších výhod včetně jejich zhodnocení.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
SLÍPKOVÁ, Pavla
Tato bakalářská práce je zpracována na téma ?Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku.? V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou práce a popsány jednotlivé analýzy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány pomocí analýz vnějšího prostředí na zvoleném podniku. Analýza vnějšího prostředí je nedílnou součástí strategické analýzy, která vede ke stanovení strategie. Výhodou analýz je předvídání trendů, pochopení změn v podnikatelském prostředí a přemýšlení nad budoucím vývojem podniku. Cílem práce je aplikace PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčního prostředí a následné zhodnocení postavení podniku na trhu. Řešením je shrnutí výsledků a navržení příslušných opatření vedoucí k prosperitě podniku a vytvoření konkurenční výhody. Po shrnutí a syntéze všech výsledků provedených analýz na vybraném podniku byly zjištěny následující dva předpoklady nutné pro další rozvoj podniku: ? potřeba investic do vědecko-technického rozvoje, ? výrazné posílení v marketingové oblasti. Podniku bylo doporučeno orientovat se na diferenciační strategii, která by firmu odlišila od silné konkurence a pomohla by zlepšit postavení na trhu.
Strategická analýza zdravotnického zařízení: Centrum zdravotní péče Jirny
Hůrková, Iva ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Diplomová práce obsahuje strategickou analýzu společnosti "Centrum zdravotní péče Jirny". V práci jsou analýzy vnitřního prostředí a vnějšího prostředí, kdy na základě dosažených poznatků jsou vytvořena doporučení na možná zlepšení a volba vhodné strategie.
Organizace a řízení procesů v cestovním ruchu
POLÁKOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení organizace a řízení procesů služeb ve vybraném podniku zaměřeném na cestovní ruch a návrh na případnou změnu těchto služeb ve prospěch zlepšení prosperity a kontinuity podnikání. Ve vybraném podniku byla analyzována léta 2007 a 2008. V práci byl analyzován podnik celkově, z hlediska finanční stránky podniku, z hlediska marketingu a managementu, z hlediska vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Na základě těchto analýz byla stanovena doporučení pro zlepšení fungování podniku z dlouhodobého hlediska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.