Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
VR interaktivní aplikace
Novotný, Miroslav ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je nastudovat virtuální realitu a aspekty vývoje pro tuto platformu. Dále také vybrat a nastudovat vhodné prostředí pro vývoj aplikace a zjistit a vyzkoušet možnosti a omezení, které s touto platformou a prostředím souvisí. Závěrem pak navrhnout aplikaci s využitím nabytých znalostí. Navrženou aplikaci posléze implementovat a otestovat.
Využití virtuální reality v projekci a konstrukci výrobních strojů, systémů a robotiky
Jun, Lukáš ; Tůma, Zdeněk (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se v první části zabývá historii a vývojem virtuální reality. Nabízí přehled jejich typů, možností využití,… Dále upřesňuje veškeré podmínky, které musí být splněny pro vytvoření věrné virtuální reality. Zaměřuje se také na oblasti lidského zraku, sluchu a hmatu a především na to, jak je pomocí počítačem řízené techniky nejlépe oklamat. Přináší i zmínku o negativních dopadech na lidské zdraví. V poslední části je vytvořen přehled základního softwaru pro tvorbu virtuální scény a na závěr jsou uvedeny dva příklady využití virtuální reality ve strojírenství.
VR interaktivní aplikace
Novotný, Miroslav ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je nastudovat virtuální realitu a aspekty vývoje pro tuto platformu. Dále také vybrat a nastudovat vhodné prostředí pro vývoj aplikace a zjistit a vyzkoušet možnosti a omezení, které s touto platformou a prostředím souvisí. Závěrem pak navrhnout aplikaci s využitím nabytých znalostí. Navrženou aplikaci posléze implementovat a otestovat.
Využití virtuální reality v projekci a konstrukci výrobních strojů, systémů a robotiky
Jun, Lukáš ; Tůma, Zdeněk (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se v první části zabývá historii a vývojem virtuální reality. Nabízí přehled jejich typů, možností využití,… Dále upřesňuje veškeré podmínky, které musí být splněny pro vytvoření věrné virtuální reality. Zaměřuje se také na oblasti lidského zraku, sluchu a hmatu a především na to, jak je pomocí počítačem řízené techniky nejlépe oklamat. Přináší i zmínku o negativních dopadech na lidské zdraví. V poslední části je vytvořen přehled základního softwaru pro tvorbu virtuální scény a na závěr jsou uvedeny dva příklady využití virtuální reality ve strojírenství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.