Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
SYMOVONYK, Nadiya
Tato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce je porovnat věrnostní programy na českém potravinářské trhu a zhodnotit postoje a vnímání spotřebitelů ve věku 18-29 let. Praktická část je uskutečněna formou dotazníkového šetření na základě, kterého jsou sestaveny akční kroky pro obchodní řetězce.
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Gruberová, Anna ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy, zdůrazňuje jejich důležitost, výhody a popisuje, jakou formu mohou mít. V teoretické části je uvedeno jejich zařazení v rámci marketingového mixu. Praktická část se zaměřuje na věrnostní programy, které jsou určené dětem. Jsou zde uvedeny konkrétní příklady věrnostních programů. Cílem této práce je zjistit, jak moc jsou jimi děti ovlivněné a jak o nich získávají informace. To je zkoumáno pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnily děti základní školy. V závěru jsou shrnuty podstatné informace a získané výsledky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.