Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Pivovaru Herold při vstupu na zahraniční trh
Myšáková, Lenka ; Kostková, Hana (vedoucí práce)
Práce se zabývá vstupem malého českého pivovaru Herold na zahraniční trhy. V teoretické části práce jsou zařazeny hlavní problémy mezinárodního marketingu, hlavní strategická rozhodnutí a analýza marketingových nástrojů. V aplikační části je rozebrána marketingová strategie vstupu malého výrobce na 2 náročné trhy USA a Velké Británie. Analýza se týká účinnosti adaptace marketingového mixu a hodnotí zkušenosti s pronikáním na zahraniční trh.
Příležitosti na trzích zemí SNS pro české podniky
Umetayev, Timur ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Tato práce se zaměruje na potenciál trhů zemí bývalého Sovětského svazu a hodnotí rozumnost vstupu na tyto trhy pro české podniky.
Exportní strategie vybraného českého pivovaru
Štekr, Erik ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je Budějovické Budvar, jeho postavení na domácím trhu a na důležitých zahraničních trzích. Práce se zmiňuje i o celém pivovarském odvětví u nás i ve světě. Dalším tématem práce je známkoprávní spor Budějovického Budvaru s americkým pivovarem Anheuser-Busch.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.