Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
AKTUÁLNÍ PROFIL PUBESCENTNÍHO ČTENÁŘE (regionální průzkum)
TROJANOVÁ, Lucie
Bakalářská práce se zabývá aktuálním stavem pubescentního čtenáře ? žáka navštěvujícího druhý stupeň základní školy. Teoretická část blíže specifikuje pubescenta a jeho změny v oblasti biologické a psychosociální. Od druhé kapitoly charakterizujeme pubescenta jako čtenáře s jeho zvláštnostmi, potřebami, motivací ke čtení, žánrovými preferencemi a kompetencemi v recepci literárního díla. Cílem praktické části je pomocí analýzy výsledků, získaných z dotazníkového šetření, postihnout aktuální stav zájmové a školní četby pubescentních čtenářů v regionu Vimperk v jižních Čechách. V dalších cílech je specifikována nejen aktuálnost četby a žánrů, které jsou v dnešní době dominantní u pubescentních čtenářů, ale i obliba literární výchovy a literatury vůbec z pozice žáka.
Současný dětský čtenář staršího školního věku (regionální výzkumná sonda)
HRUŠKOVÁ, Denisa
Cílem této diplomové práce bylo vysledovat aktuální situaci a trendy současného pubescentního čtenářství pomocí analýzy informací získaných z dotazníků, které byly zadané na čtyřech školách v jihočeském kraji. Předmětem našeho zájmu bylo zjistit postoj pubescenta k literatuře, činitele ovlivňující výběr a způsob získávání knih, preference žánrů, autorů, konkrétních titulů, časopisů a složek textové struktury, podíl školní a zájmové četby, postavení četby mezi ostatními volnočasovými aktivitami a míru, v jaké žáci staršího školního věku navštěvují knihovnu. Teoretická část se věnuje především vývoji a etapizaci dětského čtenářství se zaměřením na pubescenci, popisuje žánrovou skladbu pubescentovi četby, úroveň recepce literárního textu, faktory ovlivňující čtenáře a působení školy a pedagogů při formování čtenáře v hodinách literatury.
Čtenářství dnešních dětí staršího školního věku (regionální sonda)
FEDROVÁ, Kamila
Tato diplomová práce má za cíl vysledovat aktuální stav současného pubescentního čtenáře na druhém stupni základní školy s přihlédnutím k okolním faktorům, které na něj působí. Teoretická část je zaměřena na profil pubescenta z hlediska biologického, psychologického a sociologického, na vývoj čtenářství a čtenářské kompetence. Praktická část poskytuje rozbor získaného materiálu na základě dotazníkového šetření provedeného na pěti základních školách v Kraji Vysočina.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.