Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání průsečné a okružní křižovatky Tyršova v Soběslavi
Hapl, Michal ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přestavbu stykové křižovatky Tyršova v Soběslavi. Přestavba je nutná z důvodu stavby IV. Tranzitního koridoru, který svou trasou přeruší stávající komunikaci II/135. Návrh je proveden ve dvou variantách, průsečná a okružní křižovatka. Hlavní dopravní proud je silnice II/135 propojující silnici I/3 a dálnici D3. Oba návrhy jsou porovnány z pohledu technického návrhu kapacity a plynulosti provozu. Jako podklad jsem použil celostátní sčítání dopravy doplněné osobním sčítáním zaměřené na směrové průjezdy a mapovými podklady.
Úprava křižovatky silnic I/11 x II/474 v Těrticku
Kortová, Anna ; Matuszková, Radka (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na úpravu křížení silnic I/11 a II/474 v Těrlicku s podmínkou zachování pravého odbočovacího pásu, který je součástí motocyklového okruhu. Cílem této práce je zvýšení přehlednosti, snížení nehodovosti a vyřešení zachování pravého odbočovacího pásu. Práce vycházela z dat, získaných aktuálním měřením intenzity, které byly zpracovány do kartogramu. Výsledkem práce je návrh, který zajistí bezpečnější napojení silnice II/474 při nenarušení plynulosti dopravy na hlavní komunikaci. Návrh snižuje nebezpečnost řešeného úseku přetvořením geometrického uspořádání křižovatky, který odpovídá posouzení na kapacity a rozhledové plochy.
Řešení křižovatky Nerudova-Havlíčkova v Kyjově
Moudrý, Marek ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je úprava řešení křižovatky ulic Nerudova-Havlíčkova jakožto i samotný návrh plochy křížení vedoucí k plynulejšímu a jednoduššímu pohybu v daném místě, snížení nehodovosti a zpřehlednění celé situace. Výsledná úprava má v konečném důsledku zjednodušit pohyb jak chodců tak i motorových vozidel.
Krásné Pole - dopravní řešení s návaznosti na novou I/11
Mitura, Jindřich ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech optimalizace napojení ostravského městského obvodu Krásné Pole na základní komunikační systém města Ostravy. Dále řeší napojení MOb na budovanou přeložku silnice I/11, která tvoří jednu z os Slezského dopravního kříže. Navržené varianty sledují jednak úpravu stávajících komunikací (ul. Krásnopolská a ul. Družební) a také novostavbu, spojující Krásné Pole s MÚK Krásně pole, budovanou na přeložce I/11, vedenou v prostoru vymezeném územní rezervou pro tuto stavbu určenou. Z ekonomicky-technického hlediska je výhodnější upřednostnit úpravy stávajících komunikací před variantou novostavby, proti které taktéž hovoří nutnost výstavby navazujících komunikací a velký zábor zemědělské půdy.
Terminál VHD Nemocnice – Bohunice v Brně s úvraťovou konečnou stanicí tramvaje
Vaculíková, Barbora ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci řeším návrh přestavby stávajícího terminálu VHD Nemocnice – Bohunice. Úprava terminálu zahrnuje převedení tramvajové trati ze zastávky Osová do přestupního uzlu, zastávka tramvajové trati je konečná úvraťová stanice. V návrhu je zachováno využití dopravního uzlu stávajícími městskými i regionálními linkami autobusů a trolejbusů a nově zavedenými regionálními linkami autobusů (401, 402, 403, 404) a také je zachován přístup na parkovací plochy Nemocnice Bohunice. Úprava zajišťuje bezpečný pohyb cestujících a chodců a jejich bezpečné přecházení komunikací.
Terminál VHD Nemocnice – Bohunice v Brně s úvraťovou konečnou stanicí tramvaje
Vaculíková, Barbora ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci řeším návrh přestavby stávajícího terminálu VHD Nemocnice – Bohunice. Úprava terminálu zahrnuje převedení tramvajové trati ze zastávky Osová do přestupního uzlu, zastávka tramvajové trati je konečná úvraťová stanice. V návrhu je zachováno využití dopravního uzlu stávajícími městskými i regionálními linkami autobusů a trolejbusů a nově zavedenými regionálními linkami autobusů (401, 402, 403, 404) a také je zachován přístup na parkovací plochy Nemocnice Bohunice. Úprava zajišťuje bezpečný pohyb cestujících a chodců a jejich bezpečné přecházení komunikací.
Porovnání průsečné a okružní křižovatky Tyršova v Soběslavi
Hapl, Michal ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přestavbu stykové křižovatky Tyršova v Soběslavi. Přestavba je nutná z důvodu stavby IV. Tranzitního koridoru, který svou trasou přeruší stávající komunikaci II/135. Návrh je proveden ve dvou variantách, průsečná a okružní křižovatka. Hlavní dopravní proud je silnice II/135 propojující silnici I/3 a dálnici D3. Oba návrhy jsou porovnány z pohledu technického návrhu kapacity a plynulosti provozu. Jako podklad jsem použil celostátní sčítání dopravy doplněné osobním sčítáním zaměřené na směrové průjezdy a mapovými podklady.
Řešení křižovatky Nerudova-Havlíčkova v Kyjově
Moudrý, Marek ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je úprava řešení křižovatky ulic Nerudova-Havlíčkova jakožto i samotný návrh plochy křížení vedoucí k plynulejšímu a jednoduššímu pohybu v daném místě, snížení nehodovosti a zpřehlednění celé situace. Výsledná úprava má v konečném důsledku zjednodušit pohyb jak chodců tak i motorových vozidel.
Úprava křižovatky silnic I/11 x II/474 v Těrticku
Kortová, Anna ; Matuszková, Radka (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na úpravu křížení silnic I/11 a II/474 v Těrlicku s podmínkou zachování pravého odbočovacího pásu, který je součástí motocyklového okruhu. Cílem této práce je zvýšení přehlednosti, snížení nehodovosti a vyřešení zachování pravého odbočovacího pásu. Práce vycházela z dat, získaných aktuálním měřením intenzity, které byly zpracovány do kartogramu. Výsledkem práce je návrh, který zajistí bezpečnější napojení silnice II/474 při nenarušení plynulosti dopravy na hlavní komunikaci. Návrh snižuje nebezpečnost řešeného úseku přetvořením geometrického uspořádání křižovatky, který odpovídá posouzení na kapacity a rozhledové plochy.
Krásné Pole - dopravní řešení s návaznosti na novou I/11
Mitura, Jindřich ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech optimalizace napojení ostravského městského obvodu Krásné Pole na základní komunikační systém města Ostravy. Dále řeší napojení MOb na budovanou přeložku silnice I/11, která tvoří jednu z os Slezského dopravního kříže. Navržené varianty sledují jednak úpravu stávajících komunikací (ul. Krásnopolská a ul. Družební) a také novostavbu, spojující Krásné Pole s MÚK Krásně pole, budovanou na přeložce I/11, vedenou v prostoru vymezeném územní rezervou pro tuto stavbu určenou. Z ekonomicky-technického hlediska je výhodnější upřednostnit úpravy stávajících komunikací před variantou novostavby, proti které taktéž hovoří nutnost výstavby navazujících komunikací a velký zábor zemědělské půdy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.