Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autocenzura na Facebooku
KRAUSOVÁ, Vladimíra
Práce zkoumá téma autocenzury na největší internetové sociální síti Facebook. Hlavním cílem bylo zjištění důvodů používání autocenzury na Facebooku. Pomocí polostrukturovaných rozhovorů s dvanácti respondenty byl proveden kvalitativní výzkumu zaměřený na hlubší nahlédnutí a prozkoumání virtuálního světa aktivních uživatelů Facebooku. Teoretická část popisuje pojmy a myšlenky, které se k tématu práce váží. Metodologická část popisuje podrobněji kvalitativní výzkum a jeho náležitosti. Analytická část, se zabývá samotným výzkumem, analýzou přepsaných polostrukturovaných rozhovorů a pravidly navrženými badatelem pro bezpečné užívání Facebooku dětmi. Tyto pravidla se badatelka rozhodla sestavit na základě získaných poznatků, při tvorbě této diplomové práce. Klíčem k bezpečnému chování na Facebooku je autocenzura. Každý uživatel této internetové sociální sítě se musí do jisté míry naučit, co na takto veřejnou síť patří a co, podle jeho vlastního uvážení, již ne.
Facebook jako marketingový nástroj
Nováková, Vendula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o sociální internetové síti Facebook a jejímu potenciálu pro marketing. V prvních dvou teoretických částech se autorka podrobně zabývá virálním marketingem a sociálními sítěmi obecně. Dále rozebírá uživatele Facebooku s důrazem na aktuální data pocházející z výzkumu "Uživatel Facebooku" provedeného v květnu 2009. Získané teoretické poznatky a analýza uživatelského prostředí ústí do stěžejní části práce, která nabízí podněty a tipy pro uplatnění marketingu na Facebooku. Celý text je provázán množstvím příkladů, které slouží k hlubšímu pochopení tématu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.