Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Umělá neuronová síť pro modelování polí uvnitř automobilu
Kostka, Filip ; Škvor, Zbyněk (oponent) ; Raida, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá umělými neuronovými sítěmi. Po navržení a odladění vzorové testovací a trénovací sady byly vytvořeny vícevrstvé perceptronové sítě v Neural Network Toolbox(NNT) Matlabu. Pro vytváření sítí byly využity různé trénovací algoritmy a algoritmy zlepšující generalizaci sítě. Při tvorbě radiální bázové sítě nebylo užito NNT. Tato síť byla vytvořena kódem v programu Matlab. Funkčnost vytvořených sítí byla ověřena na jednoduchých trénovacích a testovacích vzorech. Reálná trénovací data byla získána simulací dvanácti monokónických anténpracujícíchna frekvencích 2 až 6 GHz. Antény byly rozmístěny uvnitř matematického modelu Octavia II. Simulací v programu CST Microwave Studio byla modelována elektromagnetická pole uvnitř automobilu. U natrénovaných sítí zobrazujeme regresivní křivku přichycení trénovacích vzorů k síti, závislosti střední kvadratické chyby na počtu neuronů a na složitosti vstupního signálu a absolutní chybu sítě. Vlastnosti jednotlivých sítí jsou vzájemně porovnány a jsou určeny podmínky pro použití NN sítí pro modelování polí uvnitř automobilu.
Umělá neuronová síť pro modelování polí uvnitř automobilu
Kostka, Filip ; Škvor, Zbyněk (oponent) ; Raida, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá umělými neuronovými sítěmi. Po navržení a odladění vzorové testovací a trénovací sady byly vytvořeny vícevrstvé perceptronové sítě v Neural Network Toolbox(NNT) Matlabu. Pro vytváření sítí byly využity různé trénovací algoritmy a algoritmy zlepšující generalizaci sítě. Při tvorbě radiální bázové sítě nebylo užito NNT. Tato síť byla vytvořena kódem v programu Matlab. Funkčnost vytvořených sítí byla ověřena na jednoduchých trénovacích a testovacích vzorech. Reálná trénovací data byla získána simulací dvanácti monokónických anténpracujícíchna frekvencích 2 až 6 GHz. Antény byly rozmístěny uvnitř matematického modelu Octavia II. Simulací v programu CST Microwave Studio byla modelována elektromagnetická pole uvnitř automobilu. U natrénovaných sítí zobrazujeme regresivní křivku přichycení trénovacích vzorů k síti, závislosti střední kvadratické chyby na počtu neuronů a na složitosti vstupního signálu a absolutní chybu sítě. Vlastnosti jednotlivých sítí jsou vzájemně porovnány a jsou určeny podmínky pro použití NN sítí pro modelování polí uvnitř automobilu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.