Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání dětí mladších tří let v MŠ z pohledu pedagogů
MALECHOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá tématem připravenosti předškolních zařízení a pedagogů na přijímání a vzdělávání dětí mladších tří let. Práce je členěna na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část blíže seznamuje se současnou péčí a vzděláváním dvouletých dětí v ČR, podmínkami vzdělávání dětí dvouletých dle RVP PV, vývojovými specifiky dvouletých a tříletých dětí a specifikami práce s dvouletými dětmi v mateřské škole. Praktická část zpracovává výsledky výzkumné sondy, které jsou vypracovány pomocí smíšeného výzkumu. Ten zahrnuje dotazníkové šetření a polostrukturované rozhovory. Dále jsou prezentovány výsledky výzkumu.
Rozvoj motorických dovedností dětí ve věku dvou až tří let v mateřské škole
MAŠKOVÁ, Nikola
Téma bakalářské práce vychází z aktuální potřeby podporovat u dětí motorické dovednosti a zálibu v pohybu a dále z potřeby zajištění těchto aktivit v mateřské škole pro děti dvou až tříleté. Cílem bakalářské práce je vytvořit zásobník motivovaných pohybových aktivit u dětí této věkové kategorie, realizovat je a ověřit, zda jsou tyto aktivity přiměřené a pro děti zajímavé. Součástí teoretické části je vymezení období dvou až tří let dítěte se zaměřením na oblast hrubé a jemné motoriky a grafomotoriky, vymezení podmínek pro tyto aktivity, metody a formy realizace těchto aktivit v mateřské škole. Praktická část obsahuje zásobník aktivit, které jsou ověřené v praxi pomocí strukturovaného pozorování.
Obavy rodičů dvouletých dětí při vstupu do mateřských škol
MRÁZOVÁ, Barbora
Bakalářská práce zjišťuje, jak rodiče nahlíží na vstup dvouletých dětí do mateřských škol. Zabývá se obavami rodičů dvouletých dětí při vstupu do mateřských škol a zjišťuje, co si rodiče o této problematice myslí do budoucnosti. Teoretická část se zabývá ranou péčí o dítě, raným dětstvím, vztahem dítěte k matce a ostatním lidem, a rodinou. Ve výzkumné části hledá autorka prostřednictvím smíšeného výzkumu odpověď na výzkumný problém: Jaké obavy mají rodiče dvouletých dětí při vstupu do mateřských škol. Autorka provádí kvalitativní výzkum pomocí interview. Vyhodnocením získává podklad pro položky kvantitativního šetření. V závěru autorka komparuje vyhodnocení obou šetření. Autorka naplňuje cíle bakalářské práce a prezentuje odpovědi na výzkumný problém.
Zkušenosti s realizací Univerzity pro batolata - programem Ostrov objevů
KORBELOVÁ, Markéta
Cílem této bakalářské práce je definovat zkušenosti s realizací Univerzity pro batolata - programem Ostrov objevů. Dále je tato práce úvodem do problematiky rozvoje a aktivního učení dvouletých dětí. Teoretická část této bakalářské pojednává o specifikách práce s dětmi ve věku 1-3 roky a zaměřuje se především na rozvoj psychické, sociální a kognitivní stránky jejich osobnosti. Dále jsou v práci zmíněny obecné vlastnosti programu Ostrov objevů a v neposlední řadě také způsoby a metody rozvoje batolete, které jsou v tomto programu využité. V praktické části jsem se zaměřila na silné a slabé stránky programu Ostrov objevů z pohledu rodičů a lektorek tohoto programu.
Zařazení dvouletých dětí do mateřské školy a specifika práce s touto věkovou skupinou
JANKOVSKÁ, Petra
Tématem bakalářské práce je zařazení dvouletých dětí do mateřské školy. V teoretické části poukazuje na vývojová specifika dětí v období staršího batolecího věku a dětí mladšího předškolního věku, včetně porovnání rozdílu jejich potřeb a vývojových zvláštností. Dále vymezuje podmínky vzdělávání, které je nutné v případě vzdělávání dětí dvouletých v mateřských školách vytvořit. Praktická část přináší elementární metodiku pro práci s dětmi této věkové skupiny, včetně zaměření na vstup dítěte do mateřské školy. Cílem bakalářské práce je poukázat na specifika práce s dvouletými dětmi v mateřské škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.