Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomické možnosti využití turisticky zajímavých objektů mikroregionu Oslavany-Ivančice
Boučková, Ivana
Boučková I. Ekonomické možnosti využití turisticky zajímavých objektů mikrore-gionu Oslavany-Ivančice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá cestovním ruchem v mikroregionu Oslavany-Ivančice. Zhodnocuje dostupné atraktivity a analyzuje časové řady tržeb ivančických muzeí. Obsahuje rovněž PESTE analýzu vnějšího prostředí a na základě sestavené SWOT analýzy také strategie pro vyšší možnost ekonomického využití destinace. V části literární rešerše jsou shrnuty nejdůležitější teoretické souvislosti.
Perspectives of tourism development in Ghana
Motyčková, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá tématem rozvoje cestovního ruchu v Ghaně. Cílem práce je poskytnout přehled turistických atraktivit Ghany a jejich využití a navrhnout opatření na podporu příjezdového cestovního ruchu. Teoretická část poskytuje přehled literatury zaměřené na význam a specifika rozvoje cestovního ruchu v rozvojových ekonomikách a možnosti jeho podpory. V praktické části je dále analyzována současná situace v cestovním ruchu v Ghaně s přihlédnutím k názorům klíčových aktérů na rozvoj turismu. S využitím závěrů této analýzy jsou dále formulována doporučení a návrhy na rozvoj příjezdového cestovního ruchu v Ghaně.
Návrh optimalizace turistických tras v CHKO Labské pískovce
BENČÍKOVÁ, Zdenka
Cílem této práce je rešeršní zpracování cestovního ruchu, jeho problematiky a ochrany přírody. Dále se práce zabývá analýzou turistických tras v CHKO Labské pískovce, vytyčením potenciálními atraktivit a návrhem nových turistických tras v této lokalitě. Analýza zahrnuje všechny turistické trasy v této lokalitě podle barevného turistického rozlišení tras. Návrh nových turistických tras byl tvořen s ohledem na ochranu přírody a tak, aby zároveň návštěvníkům co nejvíc přiblížil okolní prostředí. Návrh zahrnuje nové i turisticky často navštěvované atraktivity. Přínosem tohoto návrhu může být zvýšení atraktivity okresu a příliv nových turistů.
Hrozba vandalismu na atraktivitách cestovního ruchu a možnosti prevence
Yelemessova, Karmela ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Táto práce řeší problematiku vandalismu na atraktivitách cestovního ruchu. Zabývá se především klasifikací jednotlivých aktů vandalismu a jejich zařazením do obecnějších skupin s cílem usnadnit proces analýzy těchto aktů a následné určit efektivní opatření proti vzniku podobných aktů vandalismu v budoucnu. V rámci této práce se jednotlivé akty vandalismu dělí podle druhů turistických atraktivit, na nichž k těmto aktům dojde. Práce je rozdělena do dvou častí a do šesti kapitol. V rámci teoretické části jsou uvedeny relevantní definice pro tuto práci, současné postoje k dané problematice a je navržen způsob klasifikace aktů vandalismu. V rámci praktické části jsou projednány jednotlivé případy vandalismu na atraktivitách cestovního ruchu. V poslední kapitole praktické časti jsou jednotlivé akty vandalismu analyzovány podle faktorů, které jsou popsány v první časti práce. V rámci této kapitoly jsou také navržena opatření proti vzniku obdobních aktů vandalismu v budoucnu.
Hodnocení atraktivnosti turistických středisek v Jihočeském kraji
PÖSCHKOVÁ, Iveta
Cílem práce je sofistikované zhodnocení prostorových aspektů atraktivnosti turistických středisek v Jihočeském kraji. Součástí práce budou jak klasické metody hodnocení atraktivnosti jednotlivých destinací a potenciálu území pro jeho turistické využití (metoda indexů), tak i moderní metody prostorové analýzy dat spolu s jejich zpracováním v prostředí GIS (prostorové modely, překryvné operace apod.). Vlastní analytická část by měla posloužit pro navazující doporučení dalšího (udržitelného) vývoje cestovního ruchu v oblasti.
Produkt cestovního ruchu v informačním centru Strakonice
BRŮŽKOVÁ, Edita
Práce se zabývá analýzou turistických cílů ve Strakonicích a analýzou vybraných služeb cestovního ruchu. Na základě marketingového výzkumu v Městském informačním centru Strakonice byl navržen nový produkt pro vybraný segment turistů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.