Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh CSR strategie ve vybraném podniku
Vaněk, Patrik
Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Společenská odpovědnost je jednání firem v prospěch svých stakeholderů nad rámec legislativy, s čímž souvisí odpovědnost firmy za své chování a dopad podnikatelské činnosti na společnost. Cílem práce je, na základě metody Triple Bottom Line, navrhnout vhodnou strategii pro podnik ONIO, s. r. o., a konkrétní aktivity v oblasti CSR. Klíčové doporučené aktivity jsou ekonomicky zhodnoceny.
Corporate social responsibility concept in the ice cream industry
Jílková, Andrea
Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem v odvětví výroby zmrzliny a ve společnosti Ben & Jerry's. Ben & Jerry's zmrzlina se sídlem ve Vermontu, je dceřinou společností Unilever a produkuje zmrzlinu vysoké kvality a zároveň se snaží sloužit "většímu dobru". Na základě shromážděných dat o společnosti, která byla použita pro analýzu vnitřního prostředí a CSR aktivit, byly zjištěny některé jedinečné postupy, jak společnost Ben & Jerry's pracuje v oblasti CSR. Tyto analýzy byly provedeny stejně tak i pro Českou Unilever divizi zmrzliny pod značkou Algida a na základě přímého srovnání silných stránek a konkrétních CSR aktivit mezi Ben & Jerry's a Českou divizí zmrzliny společnosti Unilever, byly nalezeny její nedostatky na Českém trhu. Návrhy a doporučení pro Českou Unilever divizi zmrzliny pod značkou Algida byly provedeny na základě benchmarkingu a pokryty byly všechny CSR oblasti -- sociální, environmentální a ekonomickou.
Corporate social responsibility in small and medium enterprises
Sedláčková, Olga
Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem v malém a středním podnikání. Společenská odpovědnost firem je dobrovolný závazek firem c chovat se zodpovědně ke svému okolí. Evropská komise říká, že ačkoliv malé a střední podniky nepoužívají pojem CSR, jejich blízká vazba na okolní prostředí je dělá společensky odpovědnými. V práci je analyzován malý podnik o počtu 20 zaměstnanců. Firma PONY AUTO trend s. r. o. je největším českým výrobcem spacích modulů a spoilerů pro užitková vozidla. Analýza byla provedena na základně strukturovaných rozhovorů s vlastníky firmy a vedoucím výroby. Další data byla získána pomocí kvantitativního výzkumu - dotazníku, který byl distribuován zaměstnancům společnosti. Firma nemá koncept CSR zařazen do firemní strategie. Přesto bylo zjištěno, že se nevědomě věnuje všem třem pilířům společenské odpovědnosti. Pro oblast ekonomické odpovědnosti bylo doporučeno zavedení etického kodexu. V sociální oblasti byla navržena organizace team buildingu s důrazem na komunikaci a založení firemního fondu. Na základě dosažených výsledků bylo potvrzeno tvrzení Evropské komise.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.