Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Doprava a dopravní výchova jako odraz dopravní gramotnosti účastníka cestovního ruchu
MARKOVÁ, Pavlína
Diplomová práce je zaměřena na analýzu šetření dopravní gramotnosti v segmentu potencionálních účastníků cestovního ruchu. Na základě terénního šetření, ze kterého vyplývá, že pouze necelá polovina dotázaných se poprvé seznámila s dopravní výchovou v mateřské škole, proběhla spolupráce s Mateřskou školou Bratrská v Dačicích a byl zpracován návrh projektu na zkvalitnění dopravní výchovy.
Doprava a dopravní výchova jako odraz dopravní gramotnosti v jihozápadních Čechách
KREJČÍ, Jan
Doprava představuje významnou činnost, konanou jak ve velkém územním celku, tak v sídelním útvaru a zóně. Dopravu je nutno pojímat jako jednotnou, pokud možno dokonale fungující činnost, která je zajišťována všemi dopravními obory za účelem kvalitního propojení jednotlivých míst životních dějů. Cílem této práce bylo analyzovat dopravní služby jako nedílnou součást cestovního ruchu. Jako případová studie byla vybrána dopravní gramotnost a dopravní služby v regionu jihozápadních Čech. V této oblasti byl proveden výzkum na základě dotazníkového šetření na segmentu vysokoškolských studentů. Pomocí výsledku z analýz bylo sestaveno vyhodnocení a dále byly vypracovány návrhy na zlepšení dopravní obslužnosti a dopravní výchovy v dané oblasti.
Doprava a dopravní výchova jako odraz dopravní gramotnosti (Dačicko, Jihlavsko, Jindřichohradecko)
MARKOVÁ, Pavlína
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu dopravy a dopravních služeb jako nedílné součásti cestovního ruchu ve zvolených regionech, konkrétně se jedná o Dačicko, Jihlavsko a Jindřichohradecko. Na základě terénního šetření v těchto regionech, které bude provedeno na segmentu vysokoškolských studentů, budou nastíněny možnosti zlepšení dopravní výchovy a dopravního systému ve sledované oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.