Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnitrostátní přeprava zboží v kontextu mezinárodního obchodu se zaměřením na Řecko - Česká republika
HOLAROVÁ, Kristýna
Diplomová práce se zabývá tématem vnitrostátní přepravy zboží se zaměřením na Česká republika - Řecko. Cílem práce je analýza vybrané společnosti, sledování a optimalizace zásilek jak konečným zákazníkům, tak i velkoobchodům. Dále pak výběr vhodné přepravní společnosti a s tím související vytvořené schéma volby přepravní společnosti. Při vypracování praktické části byli použity tyto metody - analýza, komparace a výsledná data jsou přenesena do programu ArcGIS. Problematika vnitrostátní přepravy je vymezena teoreticky a řeší jak legislativu, tak i obecné pojetí dopravy. Další část je věnována elektronickému obchodování a analýze přepravní společností, zejména společnosti Zásilkovna. Data byla použita z interních zdrojů společnosti Zásilkovna a společnosti Soma n Botanicals CZ/SK. Závěrečná část se soustřeďuje na bodové hodnocení a kvalitu doručování zásilek.
Logistika internetového obchodu
Kraftová, Jana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Kuchta, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce je věnována logistice internetového obchodu v konkrétním podniku. Zaměřuje se na jednotlivé formy logistických cest, na pohyb zboží od výrobce přes maloobchod ke konečnému zákazníkovi. Zabývá se nároky, které jednotlivé logistické procesy kladou na informační tok mezi subjekty logistického řetězce. V prvních čtyřech kapitolách je definován pojem elektronické podnikání, představení internetového obchodu kabelky-obchod.cz, popsány logistické řetězce a dopravní společnosti. V následující části jsou výše zmíněné teoretické poznatky aplikovány na situaci v internetovém obchodě www. kabelky-obchod.cz. V závěru práce jsou uvedena některá doporučení a trendy, se kterými by firma měla v budoucnu počítat a získat jimi konkurenční výhodu v oblasti logistiky.
Analýza dostupnosti informací vybraných dopravních společností
Buman, Tomáš ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá dostupností informací na webových stránkách sektoru dopravních firem působících na poli osobní přepravy. Pozornost je věnována sestavení metodiky pro tvorbu webové analýzy s výrazným důrazem na dostupnost informací a uspokojení informačních potřeb širšího spektra uživatelů. Tato metodika byla otestována na webových stránkách třech dopravních firem, konkrétně se jedná o CDS Náchod, Eurolines a České dráhy. Testovaná metodika může dále sloužit buď pro analýzy dalších dopravních firem, nebo též jako návod pro tvorbu nových webů firem působících v dopravním sektoru. Při úpravě informačních potřeb je možné tuto metodiku také použít pro analýzy webových stránek libovolného sektoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.