Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení vlastních frekvencí a vlastních tvarů kmitání a ztrátového činitele pro pryží odpružené kolo
Pešek, Luděk ; Veselý, Jan ; Vaněk, František ; Cibulka, Jan
Cílem této práce bylo experimentálně stanovit vlastní frekvence, vlastních tvary kmitání a ztrátových činitelů pro pryží odpružené železniční kolo typ SIEMENS: a) bez akustické tlumící desky, b) s půlenou akustickou tlumící deskou, c) s akusticky tlumící deskou rozdělenou na 10 dílů. Buzení bylo realizováno elektrodynamickým vibrátorem s různými úrovněmi buzení a kladívkem. Při simulaci volného uložení bylo kolo zavěšeno na pružném laně. Frekvenční rozsah modální analýzy byl do 6400Hz.
Tram wheel modelling for dynamic analysis
Pešek, Luděk ; Veselý, Jan ; Podruh, J.
The wheels as vibration transformation elements and noise emitters substantially contribute to the tottal noise level of riding vehicle. Therefore rubber like material is also utilized for construction of the silent wheel. We aimed at investigation of dynamic behavior of raiway tram wheel with a special construction. The dynamic parameters of the wheel are studied. The numerical modelling, computation and analysis were performed in ANSYS Release 6 environment.
Modální analýza pryží odpruženého kola bez a s tlumičem pro SGP Graz
Pešek, Luděk ; Veselý, Jan ; Vaněk, František ; Cibulka, Jan
Cílem této práce bylo experimentálně stanovit vlastní frekvence, vlastních tvary kmitání a ztrátových činitelů pro pryží odpružené železniční kolo bez a s tlumičem pro SGP Graz. Buzení bylo realizováno elektrodynamickým vibrátorem s různými úrovněmi buzení. Při simulaci volného uložení bylo kolo zavěšeno na pružném laně. Pro identifikaci vlastních tvarů bylo použito uložení na molitanu. Frekvenční rozsah modální analýzy byl do 6400Hz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.