Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití traktorového dopravního systému s výměnnými nástavbami od výrobce ZDT Nové Veselí v podniku zemědělské prvovýroby
MICHEK, Aleš
V bakalářské práci je vypracovaný přehled dopravního výměnného systému Grand Super od firmy ZDT. Přehled obsahuje různé technické parametry a jejich investiční náklady na pořízení. Práce je zaměřena na využití výměnného dopravního systému Grand Super. K tomuto dopravnímu systému jsou uvedeny jednotlivé technické parametry a rozbor jednotlivých nástaveb (vanová korba, rozmetadlo, cisterna). Dále je práce zaměřena na rozbor investičních a provozních nákladů. V neposlední řadě je v ní představen podnik, ve kterém se systém vyrábí a také podnik zemědělské prvovýroby, kde je tento systém využíván.
Využití traktorového zemědělského dopravního systému s výměnnými nástavbami v podniku zemědělské prvovýroby
KRÁL, Martin
Tato bakalářská práce se zabývá využitím traktorového dopravního systému s výměnnými nástavbami v podniku zemědělské prvovýroby. Traktorové dopravní systémy se skládají z tažného a přípojného vozidla, které je nosičem několika druhu nástaveb. V tomto případě se jedná o sklápěcí korbu a rozmetadlo hnoje. Pro svojí práci jsem si vybral podnik Agrospol Mladá Vožice a.s., který využívá výměnné systémy Annaburger HTS 20.79 ve složení podvozek, sklápěcí korba a rozmetadlo hnoje. V práci jsou popsány technické parametry jednotlivých nástaveb výměnného systému, jejich využití a je proveden rozbor investičních a provozních nákladů.
Využití dopravního systému s výměnnými nástavbami v podniku zemědělské prvovýroby.
SUCHAN, Martin
V bakalářské práci je vypracovaný přehled dopravních systémů na evropském trhu. Přehled obsahuje různé technické parametry a jejich investiční nároky na pořízení těchto dopravních systémů. Práce je zaměřená na využití výměnného dopravního systému Annaburger MultiLand Plus typ HTS 22.79, ke kterému jsou uvedeny jednotlivé parametry a rozbor nástaveb korba a univerzální rozmetadlo. V prvovýrobním zemědělském podniku a podniku poskytování zemědělských služeb JAFA zemědělské služby s.r.o. řeším investiční a provozní náklady systému HTS 22.79.
Porovnání traktorového a automobilového zemědělského dopravního systému s výměnnými nástavbami v podnicích zemědělské prvovýroby.
DVOŘÁK, Tomáš
Podniky zemědělské prvovýroby používají dva dopravní systémy. Jedná se o traktorový dopravní systém a automobilový dopravní systém. Traktorový dopravní systém je složen z tažného a přípojného vozidla Grand Super, či z tažného a více přípojných vozidel. Tažné vozidlo je tvořeno zemědělským tahačem John Deere 6620. Automobilový dopravní systém je složen z nákladního automobilu Tatra 815 Agro. Nákladní automobil může být doplněn pouze jedním přípojným vozidlem. Uvedené dopravní systémy mohou být v podnicích zemědělské prvovýroby používány současně i na totožné procesy. Automobilové dopravní systémy v zemědělské prvovýrobě jsou ve většině případech použitelné pro více procesů. Toto je dáno konstrukcí dopravního systému, který může být osazen nástavbami s různým použitím. Možnosti porovnání dopravních systémů jsou s použitím universálních podvozků zvýšeny. Náklady, které jsou spojeny s provozem dopravních systémů, jsou snáze porovnatelné. Pokud u traktorového dopravního systému není potřeba použití více odlišných přípojných vozidel, je zde možnost jednoduchého porovnání s automobilovým dopravním systémem. Je zřejmé, že použití automobilového dopravního systému na delší vzdálenosti je vhodnější, nežli použití traktorového dopravního systému. Náklady na ujetí jednoho kilometru jsou u porovnávaných dopravních systémů rozdílné o velice znatelnou částku. Tento rozdíl činí 36,85 Kč. Naopak použití na kratší vzdálenosti k přepravení většího množství materiálu je vhodné použít traktorový dopravní systém. Náklady na převezení jedné tuny materiálu jsou rozdílné o 11,55 Kč.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.