Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití aktivizujících vyučovacích metod při výuce ekonomických předmětů na vybrané střední škole
LIŠKOVÁ, Vendula
Bakalářská práce "Využití aktivizujících vyučovacích metod při výuce ekonomických předmětu na vybrané střední škole" se zabývá analýzou vyučovacích metod používa-ných při výuce předmětu ekonomiky. Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu využití aktivizujících vyučovacích metod na zvolené střední škole a zhodnotit roli těchto metod ve výuce. Ke stanovení závěrů byl proveden výzkum kvalitativního charakteru formou případové studie. Teoretická část práce představuje literární rešerši základní terminologie řešené problematiky. V této části byly vysvětleny pojmy, jako např. výuka, vyučovací metody, organizační formy vyučování. Na teoretickou část navazuje empirická část, která zahrnuje realizaci případové studie. Provedená případová studie poskytla závěry, jež jsou blíže rozebrány v poslední kapitole bakalářské práce. Jsou zde uvedeny metody výuky, které byly při výuce aplikovány. Dále jsou zde popsána fakta zjištěná během provedeného rozhovoru a fakta vyplývající z dotazníkového šetření. Závěr uvádí shrnutí zjištěných výsledků.
Inovativní metody výuky vybraných slovních druhů na 1. stupni ZŠ
BUBLÍKOVÁ, Hana
Teoretická část diplomové práce shrnuje pojetí teorie slovních druhů z několika odborných příruček o české mluvnici. Zabývá se i oblastí Jazyk a jazyková komunikace v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. V této části se také blíže seznamujeme s termíny metody výuky, tradiční metody výuky a inovativní metody výuky. V praktické části se nacházejí již zpracované inovativní metody výuky vybraných slovních druhů na prvním stupni základní školy a jejich praktické ověření. Je zde také popsáno rozvržení učiva českého jazyka na prvním stupni základní školy a ztvárnění učiva slovních druhů ve vybraných učebnicích.
Současný stav výuky francouzštiny v ČR: srovnávací studie klasických a alternativních metod
KADLECOVÁ, Alena
Tématem mé diplomové práce je současná podoba výuky francouzského jazyka v České republice se zaměřením na srovnání klasických a alternativních metod. Úvodní, teoretická část práce je založena na přehledu historického vývoje klasických a alternativních metod a jejich charakteristik. Poté jsem poukázala na problémy týkající se klasifikace metod a jejich rozdělení na klasické a alternativní. Samotné srovnání klasických a alternativních metod je obsaženo ve třetí kapitole. V praktické části, jejíž tématem je současný stav výuky francouzštiny, za pomoci dotazníků zjišťuji názory vyučujících a žáků a uvádím vybrané statistické údaje související s výukou cizích jazyků na základních a středních školách ve školním roce 2005/ 2006.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.