Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvýšení traťové rychlosti na trati Moravské Bránice - Oslavany
Hrdlička, Šimon ; Křemen, Tomáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku Moravské Bránice – Oslavany. Zvýšení rychlosti se snaží dosáhnout návrhem úpravy geometrických parametrů koleje v rozsahu odpovídajícímu běžné údržbě, případně v některých místech i zásahy většími, nicméně stále méně nákladnými. K posouzení GPK je použita norma ČSN 73 6360-1. Dále se posuzuje, zda jednotlivé železniční přejezdy splňují podmínky pro zvýšení traťové rychlosti. Součástí práce je také návrh rychlosti pro vozidla s povoleným nedostatkem převýšení 130 mm.
Návrh optimalizace traťového úseku mezi železničními stanicemi Bylnice - Vlárský Průsmyk
Štěpán, Jan ; Mráz, Martin (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout úpravy geometrických parametrů koleje pro navýšení traťové rychlosti na nejvyšší možnou hodnotu a rekonstrukce železničního svršku mezi stanicemi Bylnice – Vlárský průsmyk. Součástí práce je také návrh konstrukce pražcového podloží, obnova odvodnění a návrh technologie prací. U nezabezpečených přejezdů budou doplněny rozhledové trojúhelníky.
Zvýšení traťové rychlosti v úseku Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice
Grenar, Filip ; Kroupa, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout zvýšení traťové rychlosti v úseku Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice. Zvýšení rychlosti je posuzováno se současnými geometrickými parametry koleje, dále s navrhovanými změnami geometrických parametrů koleje, které nevyvolají výrazné zásahy do tělesa tratě. Je brán ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, poloh návěstidel atd.
Zvýšení traťové rychlosti na trati Moravské Bránice - Oslavany
Hrdlička, Šimon ; Křemen, Tomáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku Moravské Bránice – Oslavany. Zvýšení rychlosti se snaží dosáhnout návrhem úpravy geometrických parametrů koleje v rozsahu odpovídajícímu běžné údržbě, případně v některých místech i zásahy většími, nicméně stále méně nákladnými. K posouzení GPK je použita norma ČSN 73 6360-1. Dále se posuzuje, zda jednotlivé železniční přejezdy splňují podmínky pro zvýšení traťové rychlosti. Součástí práce je také návrh rychlosti pro vozidla s povoleným nedostatkem převýšení 130 mm.
Návrh optimalizace traťového úseku mezi železničními stanicemi Bylnice - Vlárský Průsmyk
Štěpán, Jan ; Mráz, Martin (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout úpravy geometrických parametrů koleje pro navýšení traťové rychlosti na nejvyšší možnou hodnotu a rekonstrukce železničního svršku mezi stanicemi Bylnice – Vlárský průsmyk. Součástí práce je také návrh konstrukce pražcového podloží, obnova odvodnění a návrh technologie prací. U nezabezpečených přejezdů budou doplněny rozhledové trojúhelníky.
Zvýšení traťové rychlosti v úseku Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice
Grenar, Filip ; Kroupa, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout zvýšení traťové rychlosti v úseku Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice. Zvýšení rychlosti je posuzováno se současnými geometrickými parametry koleje, dále s navrhovanými změnami geometrických parametrů koleje, které nevyvolají výrazné zásahy do tělesa tratě. Je brán ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, poloh návěstidel atd.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.