| |
| |
|
Zážitkový marketing v produktech cestovního ruchu turistického informačního centra ve Voticích
VRŇÁKOVÁ, Jana
Hlavním cílem diplomové práce bylo navrhnout konkrétní produkt cestovního ruchu. Tohoto cíle bylo dosaženo na základě zhodnocení současné nabídky zážitkových akcí konaných na Voticku a zhodnocení poptávky, prostřednictvím dotazníkového šetření mezi obyvateli Votic, obyvateli okolních vesnic a návštěvníků. Neméně významně přispělo k tvorbě vhodného produktu také hodnocení odborníků oblastí souvisejících s produktem. Veškeré tyto poznatky vedly k vytvoření produktu cestovního ruchu tzv. stezky zdraví.
|
|
Produkty cestovního ruchu v turistických informačních centrech Posázaví
PETRŮ, Soňa
Bakalářská práce se zabývá oblastí Posázaví, vlastní šetřené území oblastí Středního Posázaví, vymezenou městy Světlá nad Sázavou a Zruč nad Sázavou. Byla provedena analýza společenských a kulturních cílů turistů v Posázaví, analýza produktů vybraných turistických informačních centër Světlá nad Sázavou, Ledeč nad Sázavou a Zruč nad Sázavou. Byl proveden marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Byly vytvořeny dva druhy dotazníků, jeden pro turistická informační centra a jeden pro turisty, kteří v srpnu 2006 navštívily vybraná města. Na základě dotazníků pro turistická informačním centra byly zanalyzovány produkty vybraných infocenter. Výsledky získané druhým dotazníkovým šetřením byly podkladem pro vytvoření nového produktu cestovního ruchu. Novým produktem se stal třídenní výlet, sportovní víkend v Posázaví, prodávaný jako balíček služeb.
|