Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonometrická analýza vybraného segmentu drogistického zboží
Záhorovský, Radek ; Sekničková, Jana (vedoucí práce) ; Dlouhá, Zuzana (oponent)
Tato práce si klade za cíl kvantifikovat vlivy, které působí na prodeje vybraných produktů segmentu toaletních papírů v maloobchodním řetězci Tesco Česká republika. Model je sestaven na základě dlouhodobého pozorování časových řad prodejů a průměrných cen pro vybrané produkty. Pro kvantifikaci je použit odhad exponencionální funkce modelu, který je následně testován. Odhad parametrů je spočítán pomocí softwaru EViews. Práce srovnává výsledky modelu pro jednotlivé produkty a hledá nejefektivnější způsob promoce pro jednotlivé značky. Spočítané parametry lze následně implementovat pro plánování prodejů segmentu toaletních papírů. Výsledky práce ukazují rozdíly mezi značkovými toaletními papíry a privátní značkou, které jsou způsobeny rozdílným vnímáním kvality ze strany spotřebitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.