Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka přírodopisu a zeměpisu v modelovém prostředí školních zahrad na druhém stupni základních škol
PTÁČNÍKOVÁ, Květoslava
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá využitím školních zahrad v různých tématech. Autorka nastiňuje historii školních zahrad, pojednává o jejich aktuálním využívání, popisuje prvky vyskytující se v uvedeném prostředí a zabývá se problematikou výuky na školních zahradách. Cílem praktické části bylo vypracovat sérii metodických listů pro učitele a pracovních listů pro žáky druhého stupně, které se dají použít při výuce v prostorách školních zahrad v hodinách přírodopisu a zeměpisu. Doplňkem práce je orientační dotazník týkající se aktuálního stavu využívání školních zahrad ve výuce při základních školách.
Využití školních zahrad ve výuce na 2. stupni základních škol se zvláštním důrazem na aktuální trendy v oblasti školních zahrad a na badatelsky orientované prvky výuky
VÍTŮ, Štěpánka
Cílem práce bylo vypracování série úloh vhodných pro výuku přírodopisu na školní zahradě s využitím moderních trendů a badatelsky orientovaných metod výuky na 2. stupni základních škol. Teoretická část práce byla zpracována formou literární rešerše českých i německých dostupných zdrojů, které se vztahují k tématu práce. V praktické části práce bylo vytvořeno 6 úloh s badatelskými prvky, zaměřených na výuku druhého stupně základní školy v prostoru školní zahrady. Některé z těchto úloh byly vyzkoušeny v praxi na základní škole ve Velešíně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.