Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Beaujolais nouveau. Charakteristika komerční strategie.
HORTOVÁ, Petra
Tato bakalářská práce se zaměřuje na fenomén beaujolais nouveau a jeho marketingovou strategii. Tradice tohoto mladého francouzského vína je známa takřka po celém světě. V posledních letech se tradice jeho oslav rozšířila úspěšně i do České republiky. Lidé u nás beaujolais nouveau pijí, oslavují, ale takřka nic o něm neví. Bakalářská práce nahlíží na beaujolais nouveau z mnoha hledisek. Nejprve představuje region Beaujolais, kde se toto víno pěstuje, dále jeho výrobu a také samotnou historii a původ svátku tohoto vína. Práce ve své další části popisuje komerční strategii a prostředky, které využívá a zaměřuje se také na její dosah v celosvětovém a evropském měřítku. Nechybí ani pohled na francouzský a český trh s vínem a alkoholickými nápoji a stručná charakteristika institucí, jež se propagací beaujolais nouveau zabývají. Závěrečná část práce nabízí srovnání francouzského beaujolais nouveau s jeho českou obdobou - svatomartinským vínem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.