Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přítomnost cílů interkulturního vzdělávání ve zkušenosti dětí z dětského domova
STARÁ, Daniela
Práce se zabývá cíli interkulturního vzdělávání ve zkušenosti dětí z dětského domova, v Boršově nad Vltavou. Teoretická část charakterizuje problematiku multikulturní výchovy a interkulturního vzdělávání. Jsou zde základní pojmy týkající se tohoto tématu. V praktické části je historie dětských domovů a legislativa, která jejich činnost upravuje. Dětský domov Boršov je zde představen blíže, s jeho projekty a funkcí a pedagogický výzkum a jeho metody. Dále jsou zde rozhovory se čtyřmi dětmi z dětského domova v Boršově nad Vltavou. Každé dítě přineslo jiné zkušenosti a poznatky do této práce. Práce se dále věnuje škole a její výchovně vzdělávací funkci, a tomu jak ji naplňuje ve spojení s problematikou multikulturní výchovy a zda vytváří pro děti bezpečné prostředí.
Rámcově vzdělávací program a jeho realizace v praxi Základní školy Zahrádka v Praze
ŽELINOVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce pojednává o problematice aktuálně platného rámcově vzdělávacího programu a jeho realizace v praxi Základní školy Zahrádka. V teoretické části jde o utříbení základních informací spadající do oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce zde obsahuje shrnutí od historického vývoje přes porovnání s evropskými trendy po nastínění nejaktuálnějšího rámcově vzdělávacího programu pro základní školy speciální. Důležitým podkladem pro vypracování jsou nejaktuálnější legislativní normy k danému tématu. Praktická část obsahuje konkrétněji realizovaný školní vzdělávací programu (ŠVP) ZŠ Zahrádka. Na příkladu porovnání dvou hodnocení s půlročním odstupem je zde ukázána efektivnost ŠVP.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.