Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanovení poloměrů otáčení zemědělských souprav pro potřeby počítačových modelů
PODUŠKA, Radek
Tato bakalářská práce je vypracována na téma stanovení poloměrů otáčení zemědělských souprav pro potřeby počítačových modelů. Výsledková část se zaměřuje na vyhodnocení zjištěných výsledků a vypočítání poloměrů otáčení u zemědělských souprav pro zpracování půdy, kterými byli John Deere 6210 R s Opall Agri Saturn 6, John Deere 8320 R s Horsch Joker 6 RT a Massey Ferguson 7620 s Kuhn Optimer + 6003. Vypočítané poloměry otáčení v jednotlivých rychlostech jsou uvedeny v tabulkách. V práci jsou zahrnuty povětrnostní podmínky při jednotlivých pokusech.
Stanovení poloměru otáčení u traktorů Zetor Forterra 140 HSX, Zetor Proxima 120 Power a Zetor 7745 Turbo pro potřeby počítačových modelů
ZLOCH, Jan
Hlavním cílem této diplomové práce je stanovení poloměrů otáčení vybraných traktorů (Zetor Forterra 140 HSX, Zetor Proxima 120 Power a Zetor 7745 Turbo) na třech odlišných typech povrchů při různých rychlostech. Literární část se v krátkosti zabývá významem a historickým vývojem traktorů, jsou uvedeny základní poznatky z trakční teorie, osvětlena problematika sil působících na odvalující se kolo a v neposlední řadě se blíže zabývá konstrukcí podvozkových částí traktorů. Praktická část je převážně zaměřena na stanovení poloměrů otáčení jednotlivých traktorů na třech stanovených typech povrchů při třech stanovených rychlostech. Diskuze se pak převážně zabývá porovnáním poloměrů otáčení splňujících normu ČSN 30 0552 s poloměry udanými výrobcem traktorů.
Moderní koncepce sportovních off-road vozidel s ohledem na jejich trakční vlastnosti
Michal, Jakub ; Prikner, Patrik (vedoucí práce) ; Jindra, Petr (oponent)
Cílem práce bylo sestavit přehled zásadních trakčních a konstrukčních vlastností, které by měly mít soudobé off-road trialové speciály. Úvodní část práce je věnována stručnému představení trialových soutěží. Pro splnění cíle práce bylo nutné nejprve stanovit všechny základní parametry trialových vozidel, které jsou klíčové pro úspěšný trialový speciál. Tyto parametry byly rozděleny do dvou hlavních kapitol s názvem Statické, konstrukční vlastnosti a Dynamické, trakční vlastnosti. Poté byly určeny dílčí parametry pro vzorový trialový speciál. Rozbor těchto parametrů potvrdil jejich vzájemný vztah a závislost. V poslední řadě byly určeny metody, za pomoci vztahů terramechaniky, k výpočtu potřebného hnacího momentu pro daný typ terénu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.