Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření teploty pneumatik za jízdy vozidla s využitím infračer. pyrometrů OS100
Morávek, David ; Rasch, František (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Bc. David Morávek Měření teploty pneumatik za jízdy vozidla s využitím infračervených pyrometrů OS100 DP, UADI, 2008, str. 70, obr. 41 V diplomové práci je zpracována problematika snímání teplot a tlaku pneumatiky automobilu za jízdy. Je sestaven vhodný měřící řetězec. Navrženy a vyrobeny funkční držáky snímačů pro tento druh měření. Jsou zde popsány provedené jízdní zkoušky. Dospěli jsme k závěru, že teplota pneumatik při jízdě je závislá na podélném, nebo příčném zrychlení vozidla a jeho zatížení.
Měření teploty brzdového kotouče za jízdy vozidla
Mužák, Jaroslav ; Rasch, František (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Zpracováváme úvodní studii problematiky snímání teploty brzdového kotouče jedoucího vozidla. Je nutné vybrat nejvhodnější snímač teploty, sestrojit celý měřící řetězec, vyřešit uchycení snímače na vozidle. Po provedení jízdních manévrů, kdy budeme sledovat teplotu je třeba vyhodnotit naměřená data a zhodnotit, zda je použitý snímač k takovému druhu měření vhodný.
Bezkontaktní měření teploty pomocí luminiscenčních materiálů
Jedlička, Jindřich ; Nebojsa, Alois (oponent) ; Ligmajer, Filip (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá bezkontaktním měřením teploty pomocí luminiscenčních materiálů. V teoretické části práce byly na základě rešerše literatury vybrány luminiscenční materiály s ohledem na citlivost a pracovní rozsah teplot. V experimentální části práce byla změřena fotoluminiscence kvantových teček CdSe/ZnS a GaAs pro různé teploty a ze získaných hodnot byla určena relativní změna parametrů luminiscence jako poloha emisního píku, intenzita, poměr intenzit dvou píků a doba života luminiscence v souladu s očekáváním dle literatury. Dosažení vysokého prostorového rozlišení by bylo umožněno měřením katodoluminiscence, jejíž luminiscenční spektra mohou být získána s řádově vyšším prostorovým rozlišením. Tato měření a vliv elektronového svazku na kvalitu luminiscence vybraných materiálů bude předmětem dalšího experimentálního studia.
Bezkontaktní měření teploty pomocí luminiscenčních materiálů
Jedlička, Jindřich ; Nebojsa, Alois (oponent) ; Ligmajer, Filip (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá bezkontaktním měřením teploty pomocí luminiscenčních materiálů. V teoretické části práce byly na základě rešerše literatury vybrány luminiscenční materiály s ohledem na citlivost a pracovní rozsah teplot. V experimentální části práce byla změřena fotoluminiscence kvantových teček CdSe/ZnS a GaAs pro různé teploty a ze získaných hodnot byla určena relativní změna parametrů luminiscence jako poloha emisního píku, intenzita, poměr intenzit dvou píků a doba života luminiscence v souladu s očekáváním dle literatury. Dosažení vysokého prostorového rozlišení by bylo umožněno měřením katodoluminiscence, jejíž luminiscenční spektra mohou být získána s řádově vyšším prostorovým rozlišením. Tato měření a vliv elektronového svazku na kvalitu luminiscence vybraných materiálů bude předmětem dalšího experimentálního studia.
Měření teploty pneumatik za jízdy vozidla s využitím infračer. pyrometrů OS100
Morávek, David ; Rasch, František (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Bc. David Morávek Měření teploty pneumatik za jízdy vozidla s využitím infračervených pyrometrů OS100 DP, UADI, 2008, str. 70, obr. 41 V diplomové práci je zpracována problematika snímání teplot a tlaku pneumatiky automobilu za jízdy. Je sestaven vhodný měřící řetězec. Navrženy a vyrobeny funkční držáky snímačů pro tento druh měření. Jsou zde popsány provedené jízdní zkoušky. Dospěli jsme k závěru, že teplota pneumatik při jízdě je závislá na podélném, nebo příčném zrychlení vozidla a jeho zatížení.
Měření teploty brzdového kotouče za jízdy vozidla
Mužák, Jaroslav ; Rasch, František (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Zpracováváme úvodní studii problematiky snímání teploty brzdového kotouče jedoucího vozidla. Je nutné vybrat nejvhodnější snímač teploty, sestrojit celý měřící řetězec, vyřešit uchycení snímače na vozidle. Po provedení jízdních manévrů, kdy budeme sledovat teplotu je třeba vyhodnotit naměřená data a zhodnotit, zda je použitý snímač k takovému druhu měření vhodný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.